کد خبر: 5505 ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷

باتصویب هیات دولت؛

بهنام جو، استاندار اردبیل شد

اکبر بهنام جو در جلسه امروز هیئت دولت که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، به عنوان استاندار اردبیل انتخاب شد.

 بهنام جو، استاندار اردبیل شد

به گزارش ابصارخبر به نقل از منابع خبری، در جلسه امروز هیئت دولت که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، اکبر بهنام‌جو به عنوان استاندار اردبیل برگزیده شد.

اکبر بهنام‌جو  همزمان با ورود به دانشگاه در رشته مهندسی عمران فعالیت خود را در شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه گیلان و عضویت در جهاد دانشگاهی دانشگاه آغاز کرد.

وی پس از فارغ‌التحصیلی در سال 1371 به سمت شهردار انزلی منصوب شد و جوان‌ترین مدیر سال در کشور لقب گرفت،پس از آن با درخواست استانداری گیلان به عنوان مدیرکل دفتر شهر و روستای استانداری گیلان منصوب  و کار هدایت کل شهرداری‌های استان را برعهده گرفت.

بهنام جو با حکم وزیر مسکن آخوندی در سال 1375 به عنوان رئیس مسکن و شهرسازی استان گیلان منصوب شد و توانست ده‌ها شهرک و پروژه‌های نیمه‌ تمام، شامل مجتمع‌های فرهنگی در کلیه شهرستان‌ها و ادارات را به اتمام برساند و برای واگذاری به جانبازان و آزادگان و خانواده های شهدا آماده کند.

وی در سال 1378 با حکم وزیر کشور به عنوان معاون امور عمرانی استانداری اردبیل منصوب و تا سال 1385 عهده دار این سمت بود.

وی از سال 1385 به مدت 10 سال در شرکت‌های گردشگری عهده‌دار سمت‌های معاونت و مدیرعاملی شرکت‌های گردشگری در امر مطالعه احداث هتل و آبدرمانی مجموعه های توریستی بوده است.

بهنام جو هم‌اکنون به عنوان مدیر پروژه توسعه حرم حضرت علی(ع) صحن فاطمه زهرا(س) در بخش  طراحی و نظارت با قرارگاه خاتم‌الانبیاء همکاری دارد و همزمان با سمت‌های فوق، عضویت در هیئت مدیره شرکت‌های توریستی، اقتصادی و عمرانی رانیز  عهده دار است.

انتهای پیام/