پربازدیدترین ها

کد خبر: 5509 ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸

با حضور فرمانده سپاه استان برگزار شد؛

یادواره شهدای دانشجوی شهرستان گرمی+تصاویر

یادواره شهدای شهرستان گرمی با محوریت شهید دکتر امین نوری در محل دانشگاه پیام نور گرمی برگزار شد.

یادواره شهدای دانشجوی شهرستان گرمی+تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر به نقل از سیفار، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل،‌ در یادواره شهدای دانشجویی شهرستان گرمی که با محوریت شهید دکتر امین نوری که امروز(دوشنبه) قبل از ظهر و در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز گرمی برگزار شد، گفت: شهیدان با فداکاری و از جان گذشتگی از خاک و ناموس ملت ایران دفاع کردند و ما نیز وظیفه داریم قدردان ایثار و فداکاری های شهیدان باشیم و از آرمان های آنها دفاع کنیم.

سردار جلیل بابازاده بیان کرد: كربلا، اساسنامه ایمان، فهرست همه خوبی‎ها و فرهنگنامه قبیله معرفت و عشق است و جامعه‎ای كه با فرهنگ عاشورا پیوند و آشنایی بیابد، سرشار پویایی و توانایی خواهد شد و به همین دلیل است كه كربلا، بهترین پایگاه الهام است و آنان كه معرفت عاشورایی یافته اند، انسان هایی‎اند كه حرّیت، عزّت، جوانمردی،  اخوّت، صمیمیّت، ایمان وشهادت، درون مایه زیستن و قانون زندگی و جهت گیری‎هاشان  می شود.

وی انقلاب اسلامی ایران و درون مایه آن را متأثَّر از فرهنگ عاشورا عنوان کرد و گفت: خون شهیدان انقلاب اسلامی در زلال كربلا ریشه دارد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه اگر سید الشهدا نبود، انقلاب اسلامی هم پیش نمی آمد اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس حدود 38 هزار دانشجو به شهادت رسیدند، تا امنیت در کشور ما وجود داشته باشد.

سردار بابازاده اظهارکرد: ایستادگی و حضور ما در کشور سوریه منجر به این شد که  ما جنگ داخل کشور را به بیرون از مرزها هدایت کنیم تا زیرساخت و امکانات کشور آسیبی نبیند و آمریکا هم تصمیم‌گیرنده اصلی در منطقه نباشد و گروهک‌های تروریستی که در خاورمیانه حضور دارند نتوانند به راحتی به ایران راه پیدا کنند و امنیت سرزمین‌مان را دچار تزلزل کنند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه اتحاد و همدلی بین سپاه و دولت و همه دستگاه‌ها باعث می‌شود،‌ قدرت کشور یکپارچه و بیشتر شود. گفت: لازم است مردم و مسؤولان که همگی در سفر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشسته اند به صورت یکپارچه عمل کرده و همه در سایه وحدت و همدلی به پشتیبانی نظام جمهوری اسلامی ایران و به موفقیت کشور کمک کنند.