کد خبر: 5513 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹

فرمانده جبهه مقاومت؛

نابودی داعش، بزرگترین نتیجه استکبار ستیزی است/ دلقک بازی های ترامپ، نتیجه کیش و مات آمریکا در منطقه است

فرمانده جبهه مقاومت در نشست استکبارستیزی که در دانشگاه محقق برگزار شد، دلقک بازی های ترامپ را نتیجه کیش و مات آمریکا در منطقه دانست و گفت: اساتید دانشگاه امروز وظیفه قهرمان سازی در محیط های علمی را برعهده دارند.

نابودی داعش، بزرگترین نتیجه استکبار ستیزی است/ دلقک بازی های ترامپ، نتیجه کیش و مات آمریکا در منطقه است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت در نشست استکبارستیزی که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیل برگزار شد به بررسی وضعیت جبهه مقامت پرداخت و گفت: اساتید دانشگاه ها در تربیت انسان های اینده ساز نقش به سزایی بر عهده دارند.

فرمانده دوران دفاع مقدس در ابتدای سخنان خود اهمیت نیروی انسانی مومن و متعهد را متذکر شد و گفت: در هر جامعه ای آموزش نیروی انسانی مهمترین مؤلفه دفاع از کشور است، هر چند که  در این میان تکنولوژی نیز بی تاثیر نیست.

وی با بیان اینکه خود انسان مهم ترین رکن هر جامعه ای است، خاطرنشان کرد: انسانی که خود تکنولوژی را بوجودآورده در صورتی می تواند در بکار گیری فن آوری های جدیدش موفق عمل کند که عالم مجاهد و دانشمندی حماسی باشد و بتواند با بهره گیری از آموزه های دین در جهت خدمت به مردم تلاش کند.

 نوعی اقدم اهمیت تقویت روحیه مقاومت در شرایط سخت را یاداور شد و گفت: تنها انسان هایی می توانند در مقابله با مواقع بحرانی موفق شوند که از روحیه مواجهه با شرایط سخت برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه من خود پرورش یافته معلمان و اساتید دانشگاه هستم گفت: قدرت فرماندهی خودم را مرهون تعالیم اساتید دانشگاه هستم چونکه آنها با عشق و صمیمیت، انرژی مقابله با دشمنان اسلام را در من ایجاد کردند.

 فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود از اساتید دانشگاه ها خواست تا با تمام وجود از دانشجویان حمایت و پشتیبانی کنند و با انتقال فرهنگ مقاومت و پایداری به نسل کنونی و تربیت درست نسل پیش رو، آینده کشور را تضمین کنند.

وی با بیان اینکه کشور ما به سربازان مومن و متعهد انقلابی نیازمند است،گفت: امروز ما نیازمند سربازانی هستیم که با تمام وجود در برابر دشمنان اسلام در تمامی عرصه ها و در اقصی نقاط عالم در برابر مستکبران و  نامردان پلید روزگار جانانه ایستاده و عزت آفرین شوند.

نوعی اقدم جنایات هولناک داعش در عراق و سوریه را یادور شد و گفت: این جنایات به اندازه ای ددمنشانه است که تنها می توان مثل آن را در تاریخ و تنها در واقعه عاشورا جستجو کرد.

وی سربازان جبهه مقاومت را انسانهای پرورش یافته در مکتب اهل بیت(ع) توصیف کرد و گفت: تنها با تعالیم اهل بیت(ع) می توان در برابر دژخیمانی چون داعش که دست پرورده استکبار جهانی به رهبری آمریکا است ایستاده وعزتمندانه پیروز شد.

این کارشناس مسائل منطقه در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع استکبار ستیزی پرداخت و گفت: وقتی انقلاب اسلامی ایران پیروز شد دشمنی آمریکا با ایران نیز رقم خورد چونکه آرمان های انقلاب اسلامی ایران در تضاد با منافع خوی استکباری آمریکا است.

وی با بیان اینکه تئوریسین های جهان از انقلاب ایران بعنوان قدرت سوم در جهان نام بردند گفت: زمانی که دنیا مقهور دوقطبی امریکا و شوروی بود، ایران با همه کوچکی و مشکلات عدیده ای که گریبانگیرش بود در مقابل قدرت روزافزون استکبار ایستاد و مقاومت کرد.

فرمانده جبهه مقاومت در ادامه سخنان خود تجربه ۳۶ سال مقابله با استکبار جهانی را یاداور شد و گفت: در شرایط کنونی جهان، امروز ایران در عین سپری کردن بحرانی ترین شرایط ممکن، امنیتی ترین کشور جهان است و این در سایه پیروی از تعالیم دین مبین اسلام حاصل شده است.

وی دلیل دشمنی آمریکا با ایران را در به خطر افتادن منافع و حیثیت سردمدار استکبار دانسته و خاطر نشان کرد: آمریکا به دلیل اینکه ماهیت خود را در خطر می بیند به دشمنی با ایران اسلامی می پردازد چونکه تنها راه بقای خوی استکباری خود را در نابودی انقلاب ایران می داند.

نوعی اقدم با بیان اینکه ما جان دادیم اما ذلت نپذیرفتیم، گفت: دیگر آن دورانی که یک سرهنگ ایرانی در فرودگاه به سگ آمریکایی احترام می گذاشت تمام شده است.

وی افزود: امروز زمان کوتاه آمدن و یا بلند آمدن نیست و تا زمانی که در مملکت ما آمریکا ستیزی وجود دارد جایی برای آمال و اندیشه دوستداران آمریکا نیست

این کارشناس مسائل نظامی از جنگ ۸ ساله ، توطئه القاعده، غائله طالبان و تهدیدها، تحریم ها و  ناملایمات بعنوان اهرم فشار دشمنان برای ایران اسلامی نام برد و گفت: در طول تاریخ ایران و در همه هجمه های دشمنان به کشور، تنها در دوران 8 سال دفاع مقدس بود که ذره ای از خاک این کشور به دشمنان داده نشد و تا ابد نیز قهرمانانه تا پای جان خواهیم ایستاد.

نوعی اقدم تصریح کرد: ما آمریکا ستیز، کفر ستیز و استکبارستیز هستیم و تا زمانی که این خوی در جهان وجود دارد ما نیز دست از استبارستیزی  برنخواهیم داشت.

بزرگترین نتیجه استکبار ستیزی، نابودی داعش است

فرمانده جبهه مقاومت نتایج استکبار ستیزی را یاداور شد و گفت: بزرگترین نتیجه استکبار ستیزی، دستاوردهای جبهه مقاومت در برابر دست پرورده استکبار جهانی یعنی داعش است.

وی تاریخچه ایجاد داعش را خاطرنشان کرد و گفت:هفت سال پیش آمریکا با متحدانش داعش ساخت و در ساخت آن 5 رویا برای خود متصور شد.

نوعی اقدم از ایجاد نا امنی در ایران، حذف اسد در سوریه، حاکمیت بر عراق و سوریه و سست کردن خاکریز مقاومت در برابر اسرائیل بعنوان رویاهای آمریکا از ایجاد داعش نام برد و گفت: امروز خود کشورهای اروپایی با شکست های پی در پی داعش در جبهه مقاومت، ملتمسانه از ایران خواستار نابودی این جرثومه فساد و قتل و غارت در جهان هستند.

وی از صدور انقلاب به سوریه و لبنان در سالهای اول پیروزی انقلاب خبرداد و گفت: سوریه و لبنان مال انقلاب اسلامی است و بعنوان خاکریز اول مقابله با استکبار جهانی بخصوص اسرائیل غاصب محسوب می شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس دلقک بازی های ترامپ را نتیجه کیش و مات های آمریکا در عراق و سوریه عنوان کرد و گفت: با به بن بست رسیدن استکبار در قضیه اقلیم کردستان امروز شاهد دیوانه بازی های بیش از پیش آمریکا در صحنه های بین الملل هستیم.

وی در ادامه سخنان خود وضعیت کنونی جهان را یادآور شد و گفت: در شرایطی که جهان در التهاب به سر می برد اتحادیه اروپا با تقدیم کلید نمادین قطار گردشگری به ایران آن هم 3 سال پیاپی خود تصدیق ایران بعنوان امن ترین کشور جهان است.

نوعی اقدم به قدرت پنهان ایران در منازعات جهانی اشاره کرد و گفت: قدرت پنهان ما تنها در توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است بطوریکه امروز چشم جهانیان را در حیرت فرو برده است.

وی از اخلاص، صداقت، تواضع و ادب بعنوان بین المللی ترین زبان دنیا که نیاز به مترجم ندارد، نام برد و گفت: فرماندهی کل قوا در سوریه با حضرت زینب(س) است و تمام موفقیت های بدست امده توسط فداییان جبهه مقاومت نیز تنها در سایه حمایت های معنوی اهل بیت(ع) از رزمندگان اسلام است.

مخاطب عملیات موشکی ایران در سوریه در واقع، عربستان و آمریکا بود

فرمانده جبهه مقاومت در پایان سخنان خود اثابت موشک های ایران به اهداف داعش در سوریه را یاداور شد و گفت: این عملیات موفقیت امیز در واقع سیلی محکمی به آمریکا و عربستان بود که  به قدرت ایران  پی ببرند و دست از دست اندازی های خود  علیه ایران در منطقه بردارند.

وی در پایان سخنان خود از اساتید دانشگاه ها خواست تا باعزت و قدرت در سنگر علم و دانش وظیفه قهرمان سازی خود در جامعه را ادامه دهند و با برنامه ریزی  های منسجم و تلاش های شبانه روزی خود، زمینه های بیش از پیش اقتدار آفرینی فرزندان کشور را در جهان فراهم کنند.

انتهای پیام/