کد خبر: 5521 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰

با حضور دبیر بنیاد حجاب و عفاف در استان برگزار شد؛

نشست هم اندیشی ترویج حجاب در دانشگاه های اردبیل

نشست هم اندیشی ترویج عفاف حجاب در دانشگاه های اردبیل با حضور رجبی دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان در سالن جلسات بسیج دانشجویی استان برگزار شد.

نشست هم اندیشی ترویج حجاب در دانشگاه های اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز نشست هم اندیشی راهکارهای ترویج عفاف و حجاب در دانشگاه های استان با حضور امیر رجبی دبیر بنیاد عفاف و حجاب و دبیران  کانون مطالعات زنان و خانواده بسیج دانشجویی در سالن جلسات ناحیه دانشجویی برگزار شد.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان در ابتدای این نشست به توطئه های روزافزون دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: ما نیز باید هم پای دشمنان در مقابل این گونه توطئه ها مقابله کنیم.

وی يكي از بهترين كارهاي تبليغاتي درباره حجاب را انتشار آثار هنری در این باب عنوان کرد و گفت: توزیع آثار هنری به صورت گسترده در جامعه می تواند اثرگذار ، چونکه  آثار هنری در انتقال پیام تأثیری ماندگار  دارند و بهترین ابزار برای ترویج ارزش های دینی از جمله عفاف و حجاب محسوب می شوند.

رجبی در ادامه سخنان خود به ابزار و راه های ارتباطی با قشر دانشجو پرداخت و گفت:ابزارهای آموزشی و فعالیت های فرهنی از جمله ابزارهای مهم در ترویج عفاف و حجاب در دانشگاه های استان هستند.

وی به بحث اموزشی عفاف و حجاب پرداخت و گفت:تربیت و پرورش مربی و مبلغ حجاب بصورت کارگاهی و عملیاتی یکی از ابعاد بحث آموزشی عفاف و حجاب است که می تواند تمام استدلال های ممکن در مواجهه با افراد بدحجاب و بی حجاب را پاسخگو شود.

رجبی از  برگزاری نشست های عمومی و تخصصی بعنوان دومین ابزار ترویج عفاف و حجاب در دانشاه ها نام برد  گفت:طرح مباحث و جلسات برای افراد کم حجاب و بی حجاب می تواند اغنا کننده واقع شود.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب در پایان سخنان خوداز دانشجویان خواست تا با برگزاری نمایشگاه های هنری چون کاریکاتور،گرافیک و هنرهای تجسمی ابعاد اثار پنهان و زیان بار بد حجابی در جامعه را در سطح دانشگاه ها تبیین کنند.

در پایان این نشست دبیران کانون مطالعات زنان و خانواده به تبادل نظر در خصص فعالیت های ترویج فعالیت های عفاف حجاب در دانشکاه ها پرداختند.

انتهای پیام/