کد خبر: 5547 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرداد؛

یازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جمع خبرنگاران از برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب استان خبرداد و گفت: جشن انتخاب کتاب سال و اختتامیه جشنواره گفتگو و مناظرات رضوی نیز از جمله برنامه های فرهنگی مهم استان در آبان ماه است.

یازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، سیدناصر اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب در استان خبرداد و گفت:جشن انتخاب کتاب سال استان و همایش گفتگو و مناظرات رضوی از جمله برنامه های فرهنگی مهم استان آبان ماه سالجاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان اردبیل از 21 تا 26 آبان ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار می‌شود، از حضور 300 ناشر برتر کشور در این نمایشگاه خبرداد و گفت:خوشبختانه امسال نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان اردبیل در قالب 150 غرفه و با شرکت 300 ناشر برتر کشور برگزار می‌شود.

اسحاقی در ادامه سخنان خود از معرفی کتاب سال استان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه خبرداد و گفت: کارگاه داستان نویسی٬ ایستگاه نقاشی کودک٬ کارگاه سبک زندگی اسلامی و شب شعر رضوی از جمله برنامه‌های جانبی یازدهمین نمایشگاه کتاب استان اردبیل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان سخنان خود از برگزاری اختتامیه سومین جشنواره گفتگو و مناظرات رضوی  در ماه جاری خبرداد و گفت: 215 مقاله از کشورهای ایران،عراق و افغانستان به دبیرخانه جشواره ارسال شده است که در مرحله نخست 100 مقاله و در مرحله دوم 55 مقاله برگزیده شدند.

اسحاقی خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره  12 مقاله برتر در سه حوزه  تکریم، کرامت و بخش ویژه  ارائه و تجلیل خواهند شد.

 

انتهای پیام/