کد خبر: 5554 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵

به مناسبت هفته استکبارستیزی انجام گرفت؛

نشست روشنگری دانشجویان اردبیل این‌بار در مدارس

اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل با حضور در مدرسه دخترانه شهید مروج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز به اجرای برنامه های روشنگری در این مدرسه پرداختند.

نشست روشنگری دانشجویان اردبیل این‌بار در مدارس

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز جمعی از اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل با حضور در مدرسه دخترانه شهید مروج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش اموز به اجرای برنامه های روشنگری و استکبار ستیزی در این مدرسه پرداختند.

 فاطمه آقازاده مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما به بیان اهمیت تبیین استکبارستیزی در مدارس پرداخت و گفت: با توجه به مسائل اخیر و به میان آمدن مباحثی چون سند 2030 رسالت دانشجویی ایجاد می کند تا با حضور در مدارس نسبت به مسائلی چون استکبارستیزی و تبیین چرایی شعار مرگ بر آمریکا بصورت آتش به اختیار عمل کنیم.

وی اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثار و فداکاری های شهدا را در ذهن دانش آموزان خاطر نشان کرد و گفت: قشر دانشجو به دلیل قرابتی که با دانش آموزان دارند می توانند با حضور در مدارس در تبیین اهداف و آرمان های انقلاب در نسل آینده کشور تأثیرگذار شوند.

انتهای پیام/