کد خبر: 5583 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱

رئیس دانشگاه محقق خبرداد؛

نشست اتحادیه دانشگاه ‌های آسیای میانه در اردبیل

رئیس دانشگاه محقق از برگزاری نشست اتحادیه دانشگاه ‌های آسیای میانه در اردبیل خبرداد و گفت: این نشست 24 و 25 آبان ماه سالجاری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

نشست اتحادیه دانشگاه ‌های آسیای میانه در اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست اتحادیه دانشگاه ‌های آسیای میانه در اردبیل خبرداد و گفت: این نشست طی هفته جاری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه سخنان خود تشریح جزئیات این نسیت پرداخت و گفت: در این نشست دو روزه روسا و هیات‌ های دانشگاهی از شمالغرب ایران و کشورهای گرجستان، ترکیه، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان،  قرقیزستان، افغانستان و مقدونیه و همچنین دانشگاه ‌های استان اردبیل حضور خواهند داشت.

وی افزود: مسئولان امور بین ‌الملل وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری،  بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و امور خارجه و مسئولان استانی نیز آمادگی خود را جهت حضور در این نشست اعلام کرده اند.
صادقی هدف از این نشست را رایزنی برای بین ‌المللی ‌سازی و روش‌ های تعامل مشترک در دانشگاه‌ های آسیای میانه عنوان کرد و گفت: در کنار این نشست، جلسه مشترک جداگانه با هیات گرجستانی و قرقیزستانی برگزار خواهد شد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در پایان سخنان خود به برنامه ‌های جانبی این نشست نیز اشاره کرد و گفت:  برگزاری نمایشگاه، ارائه برنامه‌ های بین ‌المللی توسط دانشگاه‌های حاضر در نشست و نمایشگاه نقشه‌ های تاریخی خلیج فارس توسط موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق اردبیلی از جمله برنامه های جانبی این نشست بین المللی در اردبیل است.

انتهای پیام/