کد خبر: 5591 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲

در راستای انجام برنامه های مشترک صورت گرفت؛

تقدیر فرمانده مرزبانی ناجا از رئیس دانشگاه محقق

فرمانده مرزبانی ناجا با ارسال لوح سپاسی از رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به منظور همکاری این دانشگاه در اجرای هفتمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی کارکنان وظیفه فرماندهی مرزبانی ناجا قدردانی کرد.

تقدیر فرمانده مرزبانی ناجا از رئیس دانشگاه محقق

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، سرتیپ پاسدار قاسم رضایی به جهت همکاری دانشگاه محقق اردبیلی در اجرای هفتمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی کارکنان وظیفه فرماندهی مرزبانی ناجا توسط علی طاهری فرمانده مرزبانی استان اردبیل به رئیس دانشگاه اهدا شد.
در بخشی از این پیام خطاب به صادقی آمده است:
ورزش آمیزه ای شیرین از تلاش و عشق رسیدن به هدف، دستیابی به مقصود و قرار گرفتن در اوج آرزوی هر ورزشکاری است و این زمانی ماندگار خواهد بود که قهرمانی با آن سخن مولای متقیان حضرت علی (ع) بیامیزد که فرمود: «خدایا اعضا و جوارحم را در راه خدمت به خودت قوی گردان.»
بر خود فرض می دانم از زحمات شایسته شما برادر گرامی در برگزاری هفتمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی کارکنان وظیفه فرماندهی مرزبانی ناجا که در استان اردبیل برگزار گردید تقدیر و تشکر نمایم. امید است تحت عنایت خاصه حضرت حق و در ظل توجهات ولی عصر(عج) و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق، سلامت و پیروز باشید.

انتهای پیام/