کد خبر: 5600 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴

توسط دفتر نهاد رهبری برگزار شد؛

کارگاه تدبر در قرآن کریم در دانشگاه محقق اردبیلی

کارگاه تلاوت و تدبر در قرآن کریم با موضوع اعجاز علمی در قرآن توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در مسجد این دانشگاه برگزار شد.

کارگاه تدبر در قرآن کریم در دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، کارگاه تلاوت و تدبر در قرآن کریم با موضوع اعجاز علمی در قرآن توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در مسجد این دانشگاه برگزار شد.
حجت الاسلام عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در این کارگاه ضمن اشاره به ارزش و منزلت قرآن کریم اظهار داشت:  قرآن کتابی است که بعد از گذشت 1400 سال از زمان نزول آن، صراحت و بلاغت آن حفظ شده است و با گذشت زمان علوم آن کشف می شود.
وی با بیان اینکه شرح و تفسیر همۀ موضوعات عالم در قرآن است افزود: با افزایش علم در عالم بشریت، اعجاز های بسیاری از این کتاب آسمانی آشکار خواهد شد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه صحبت های خود قرآن را تنها کتاب آرامش بخش عالم دانست و گفت: تنها کتابی که انسان با مطالعه آن رشد و ارتقاء می یابد، قرآن است.
 حسنی در بخش پایانی سخنان خود به بررسی علم نجوم از منظر قرآن پرداخت و آن را یکی از اعجاز های علمی قرآن یادآور شد و افزود: قرآن کریم دریایی است که عمق ندارد و زندگی ای است که پایانی ندارد.

انتهای پیام/