کد خبر: 5604 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴

رئیس دانشگاه محقق خبرداد؛

اختصاص یک روز حقوق اعضای هیات رئیسه دانشگاه محقق به زلزله زدگان

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از اختصاص یک روز حقوق و مزایای اعضای هیات رئیسه دانشگاه به زلزله زدگان کرمانشاه خبرداد.

اختصاص یک روز حقوق اعضای هیات رئیسه دانشگاه محقق به زلزله زدگان

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی صبح امروز با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به بازماندگان زمین لرزه اخیر در غرب کشور،از اختصاص یک روز حقوق و مزایای اعضای هیات رئیسه دانشگاه محقق به زلزله زدگان کرمانشاه خبرداد و گفت: کمک به هموطن کاری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه زمین لرزه اخیر در غرب کشور تلفات انسانی و خسارات مالی فراوانی را به دنبال داشت، گفت: آلام مردم محروم منطقه که عزیزان خود را از دست داده اند به سادگی قابل تسکین نیست و تنها خداوند متعال است که می تواند یار و پشتیبان واقعی مردم شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی آمادگی خود را برای اعطای کمک های مادی و معنوی خود به آسیب دیدگان و به ویژه بازماندگان و فرزندان آنهایی که در این حادثه جان باخته اند اعلام می دارند، گفت: در این راستا، اعضای هیات رئیسه دانشگاه محقق اردبیلی یک روز حقوق و مزایای خود را به این امر اختصاص دادند.

صادقی از سایر همکاران دانشگاهی بخصوص از اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه نیز دعوت کرد تا با اقدامی مشابه در این امر خطیر مشارکت کنند.

وی ازدانشجویان دانشگاه نیز خواست به طریق مقتضی از هر گونه کمک لازم در این رابطه مضایقه ننمایند و اطمینان کنند که از اقدامات منسجم آنان در امر کمک رسانی تحت نظارت معاونت فرهنگی دانشگاه استقبال خواهد شد.

انتهای پیام/