کد خبر: 5625 ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰

طی همایش شکوه هجرت انجام گرفت؛

مراسم تجلیل از فعالین اردوهای جهادی استان+ تصاویر

همایش شکوه هجرت به منظور تجلیل از فعالین حرکت های جهادی استان با حضور روسای دانشگاه های اردبیل و مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری استان در سالن اجتماعان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

مراسم تجلیل از فعالین اردوهای جهادی استان+ تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،  همایش شکوه هجرت ظهر امروز همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته بسیج با هدف تجلیل از فعالین اردوهای جهادی استان توسط ناحیه بسیج دانشجویی و با حضور جهادگران اقشار مختلف بسیج، روسای دانشگاه های اردبیل، مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیرمقدم به میهمان و جهادگران حاضر در همایش، یاد و خاطره ایثار و فداکاری بسیجیان را گرامی داشت و گفت: امروز بسیج و سپاه دوبال انقلاب اسلامی هستند  که بر تارک جهان می درخشند.

وی با بیان اینکه بسیج همچون نوری در دوران دفاع قدس پرتو افشانی کرد، گفت:دانشگاه آزاد اسلامی همچون سایر نهادهای انقلابی میزبان اقشار مختلف بسیج،دانشجویی، اساتید و کارمندان است که از این لحاظ بر خود می بالد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلام اردبیل در ادامه سخنان خود به حرکت های راهبردی در جهان اشاره کرد و گفت: حرکت های سازنده بسیج در عرصه های گونانون باید مطالعه و تئوریزه شود تا بتوان شاهد حرکت های مثمر ثمرتر در کشور و منطقه شد.

عباس نوظهور جانشین بسیج سازندگی استان و مسئول حرکت های جهادی سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه برنامه به ارائه گزارش اردوهای جهادی در سالجاری پرداخت و گفت: طی این مدت ۱۸۵ پروژه جهادی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در روستاهای محروم اردبیل به همت جهادگران  و خیرین استان به اتمام رسید.

سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان دوران دفاع مقدس  و جبهه مقاوت بعنوان سخنران این همایش از تلاش های ارزنده جهادگران در عرصه های گوناگون قدردانی کرد و گفت: سال آینده من نیز در ردای یک جهادگر همپای شما در میادین خدمت و تلاش حاضر خواهم شد.

تجلیل از مادر شهید ساعد عباسی از شهدای دانشجوی استان، تجلیل از فعالین اردوهای جهادی اقشار مختلف سپاه حضرت عباس(ع) و طلایه داران عرصه اقتصاد مقاومتی در کنار نمایشگاه دستاوردهای جهادی بسیج دانشجویی از جمله برنامه های این همایش در دانشگاه آزاد اردبیل بود.

انتهای پیام/