کد خبر: 5635 ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲

با حضور معاون حراست وزارت بهداشت برگزار شد؛

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید حراست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

طی مراسمی که با حضور معاون حراست وزارت بهداشت در سالن ولایت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد، پاشا سلیمی به عنوان سرپرست جدید حراست این دانشگاه معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید حراست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عصر امروز طی مراسم تودیع و معارفه که با حضور جوزی معاون حراست وزارت بهداشت و سید ابطحی رییس حراست کل استان در سالن ولایت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات قاسمعلی نظافت مدیر حراست سابق دانشگاه، پاشا سلیمی به عنوان سرپرست جدید حراست این دانشگاه معرفی شد.

 حجت الاسلام‌ واحدی زاده رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این مراسم با اشاره به وظیفه خطیر حراست در پاسداری از  اهداف نظام در بخش اداری، از حراست به عنوان چشمان بینای ادارات یاد کرد.

اخوان اکبری رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز با اشاره به وظایف خطیر و جایگاه حراست در سیستم ها و پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه در این جلسه، از خدمات قاسمعلی نظافت مدیر حراست سابق دانشگاه در طول تصدی پست مدیریت حراست تقدیر کرد.
جوزی معاون حراست وزارت بهداشت نیز ضمن تقدیر از خدمات مدیر حراست سابق گفت"حراستها چشم و گوش و زبان ادارات هستد و مشورتهای انها جهت تداوم اهداف نظام برای مدیران ارزشمند است.

سید ابطحی رییس حراست کل استان با اشاره به خاتمه کار داعش پرداخت و گفت: اگر چه حضور داعش در منطقه قطع شد اما باید مواظب تفکرات داعش باشیم.

وی افزود:مقاومت شهدای مدافع حرم و مدیریت شایسته مقام معظم رهبری در بحث جنگ با داعش باعث شد که امروز حضور داعش در منطقه قطع بشود و ارامش به منطقه برگردد.

گفتنی است قاسمعلی نظافت طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به سمت ریاست اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات این دانشگاه منصوب شد.

انتهای پیام/