کد خبر: 5641 ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳

امام جمعه اردبیل:

شکست داعش، شکست آمریکا و استکبار جهانی است

امام جمعه اردبیل، گفت: شکست داعش، شکست آمریکا، بخشی از کشورهای اروپایی، کشورهای مرتجع منطقه، مفتیان وهابی و امپراطوری رسانه ای غرب و دستگاه های تبلیغاتی مرتجعین است.

شکست داعش، شکست آمریکا و استکبار جهانی است

به گزارش ابصارخبر به نقل از سبلان ما، آیت الله سید حسن عاملی امروز در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل، از اهالی استان به خاطر کمک رسانی فوق العاده به زلزله زدگان کرمانشاه تشکر کرد و گفت: از طرف خودم و اهالی استان از ملت بزرگ ایران، سپاه، بسیج، ارتش، هلال احمر، کمیته امداد و نیروی انتظامی تشکر ویژه داریم.

وی انقراض مجموعه ناپاک داعش را که به دست سپاه معظم و رزمندگان بسیجی و مدافعان حرم صورت گرفت به تمام دوست داران اهل بیت، انسانیت، عقلانیت، صلح و امنیت جهانی و امنیت کشور به تمام رزمندگان، سپاهیان و سردار بزرگ اسلام سردار سلیمانی و مخصوصا مقام معظم رهبری تبریک گفت.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه، شکست اصلی برای کسانی است که داعش را درست کردند و آنها عبارتند از آمریکا، بخشی از کشورهای اروپایی، کشورهای مرتجع منطقه، مفتیان وهابی و امپراطوری رسانه ای غرب و دستگاه های تبلیغاتی مرتجعین است، افزود: شکست داعش، شکست این حامیان عمده جهانی و منطقه است؛ لذا ارزش این پیروزی فوق العاده است و در واقع شکست داعش، شکست آمریکا و برنامه های منطقه ای استکبار جهانی است.

 عاملی اظهار داشت: این پیروزی را باید به طور خاص به مقام معظم رهبری تبریک گفت که با تیزبینی و آینده نگری خاص سنگر مبارزه با داعش را در خارج از مرزها تعیین کردند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها به تحرکات موذیانه عربستان در منطقه و تهدید ایران توسط این رژیم اشاره کرد و گفت: این عصبانیت و حرکت های غیرمنطقی عربستان برای انقراض داعش و نفله شدن 300 میلیارد دلار این کشور در سوریه و ناکام ماندن در یمن و هدر شدن بیش از 10 میلیارد دلار این رژیم در یمن نیست بلکه علت اصلی این است که در عربستان نسل جدیدی پدید آمده که در اثر مسافرت های خارجی برای تحصیل و در اثر بهره مندی از اینترنت با تفکری تربیت یافته اند که تحمل جامعه سنتی قبیله ای عربستان و افکار تاریک وهابیت و چپاول بیت المال توسط شاهزاده ها را بر نمی تابد و اگر کار به همین منوال پیش برود با نزاع شاهزاده ها بر سر قدرت، فروپاشی دولت سعودی حتمی است. آنها چاره را در درست کردن دشمنی موسوم به ایران و مذهبی کردن دعوا در منطقه می بینند.

وی با یادآوری بیانیه سازمان ملل که ایران هیچ دخالتی در ارسال موشک به یمن ندارد، گفت: وقتی ارتش عربستان قادر به مقابله با شبه نظامیان یمن نیست، نباید از حمله به ایران صحبت کند. وقتی کپسول دارو را نمی توان به داخل یمن انتقال داد، انتقال کپسول عظیم موشک توسط ایران به یمن به سخریه اشبه است تا واقعیت.                                                        

انتهای پیام/