کد خبر: 5651 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷

رییس نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل؛

فعالیت های فرهنگی در دانشگاه آزادحمایت می شود

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اردبیل در جمع دبیران تشکل های دانشجویی این دانشگاه توجه به موضوعات فرهنگی را یک بحث مهم عنوان کرد و گفت: باید با بسترسازی مناسب از فعالیت های فرهنگی در دانشگاه حمایت کرد.

 فعالیت های فرهنگی در دانشگاه آزادحمایت می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ظهر امروز نشست صمیمی دبیران تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد با حجت الاسلام سیف اله مدبر رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اردبیل در این جلسه توجه به موضوعات فرهنگی را یک بحث مهم در دنیای کنونی عنوان کرد و گفت: باید با بسترسازی مناسب از فعالیت های فرهنگی در دانشگاه حمایت شود.

وی افزود: به همین منظور دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد با تمام توان خود از تشکل ها و کانون های فرهنگی دانشگاه حمایت خواهد کرد.

مدبر در ادامه سخنان خود به نحوه فعالیت تشکل های دانشجویی پرداخت و گفت: تشکل های دانشجویی می توانند یا یک برنامه ریزی صحیح و کامل فعالیت های خود را انجام دهند که تمامی این فعالیت ها باید با مجوز و با طی مراحل قانونی در دانشگاه انجام شود.

وی افزود: تشکل ها و کانون های دانشگاه باید با همدیگر همکاری کنند و در این خصوص لازم است یک نماینده به عنوان نماینده تشکل ها و کانون های دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شود.

در ادامه این جلسه دبیران تشکل ها و کانون ها به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.

انتهای پیام/