پربازدیدترین ها

کد خبر: 5660 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹

توسط تشکل های دانشجویی برگزار شد؛

مناظره سیاسی"آفتاب تابان یا خسارت محض" در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

مناظره سیاسی با موضوع سیاست خارجی دولت و برجام با حضور عباسزاده معاون وزارت کشور در دولت دهم و ناصر آملی استاد دانشگاه تهران و مدیر مسئول سابق روزنامه خراسان در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.

مناظره سیاسی"آفتاب تابان یا خسارت محض" در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مناظره سیاسی "آفتاب تابان یا خسارت محض"با موضوع سیاست خارجی دولت و برجام توسط بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با حضور عباس زاده مشکینی استاندار سابق ایلام و معاون وزارت کشور در دولت دهم  و ناصر آملی استاد دانشگاه تهران و مدیر مسئول سابق روزنامه خراسان در  سالن اجتماعات شهیدان نوعی اقدم این دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

در این مناظره سیاسی نمایندگان موافق و مخالف موضوع در 3 وقت 10 دقیقه ای به تبادل پرداختند.

 عباسزاده مشکینی نماینده مخالف مهمترین مشکل برجام را بازی کردن در میدان حریف، نداشتن هرگونه طرح پیشنهادی در شروع مذاکرات، فقدان ضمانت اجرایی برای تعهدهای طرف مقابل، برداشته نشدن تحریم ها و برچیده شدن زیرساخت های هسته ای ذکر نموده و آنرا نه بازی برد-برد بلکه بازی یک سر باخت برای کشور عنوان کرد.

 آملی نماینده موافق نیز مذاکره و برجام را نه یک انتخاب بلکه از روی اجبار وضعیت کشور و نه با یک دوست که مذاکره با یک دشمن دانسته و دستاوردهای آن را صرفاَ درحد مقدورات مثبت ارزیابی کرد.

در پایان این مناظره نیز 4 نفر از دانشجویان به  طرح سوال از نمایندگان پرداختند.

این خبر در حال تکمیل است/