کد خبر: 5663 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳

نماینده ولی فقیه در استان:

عنوان مادری، اولویت اول نقش زن در جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان در جلسه اخلاق خود با دانشگاهیان که در مسجد دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد، به بیان نقش تربیتی در نهاد مقدس خانواده پرداخت و گفت: عنوان مادری، اولویت اول نقش زن در جامعه است.

عنوان مادری، اولویت اول نقش زن در جامعه است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در نشست اخلاقی خود با دانشگاهیان که شب گذشته در مسجد دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد به بیان نقش تربیتی در نهاد مقدس خانواده پرداخت و گفت: عنوان مادری، اولویت اول نقش زن در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه انسان ها مدیون محبت اهل بیت(ع) در دوران زندگی خود هستند، به بیان اهمیت تربیت در خانواده پرداخت و گفت: قواعد تربیتی از ملزومات تشکیل زندگی است، چونکه این مادر است که با تربیت فرزند خود سرنوشت ملت، کشور و حتی تاریخ را دگرگون می کند.

وی در ادامه سخنان خودبه اهمیت زیارت اربعین در تربیت انسان های خالص پرداخت و گفت: این حرکت عظیم پیاده روی حسینی در اربعین نشان از آمادگی مسلمانان برای قیام علیه ظلم و ستم امروزی در جهان است.

آیت الله عاملی از دورغگویی بعنوان یکی از بزرگترین آفات زندگی انسان نام برد و گفت: این کار زشت و نکوهیده زمینه ساز تباهی خانواده و جامعه است.

امام جمعه اردبیل در ادامه سخنان خود از کوچه گردی جوانان انتقاد کرد و گفت: کوچه ها مرکز تجارت شیطات است.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه دوران هویت یابی در حال گذر است، از محققین دانشگاهی خواست تا با توجه خاص به این مقوله اجتماعی در هویت بخشی سالم به جوانان تلاش کنند چونکه هرکس تا 40 سالگی به کف نفس و آرامش روحی نرسد، تباه خواهد شد.

 

انتهای پیام/