کد خبر: 5687 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷

بیانیه بسیج دانشجوی اردبیل در مورد قدس شریف؛

مسئله فلسطین، قابل مذاکره و مسامحه نیست

تصمیم نابخردانه، دولت آمریکا در مورد قدس شریف در واقع اهانت و تجاوز آشکار به عواطف و مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمانان در اقصی نقاط جهان است،لذا همه مسلمانان باید برای حفظ حرمت قدس شریف ،قبله اول مسلمین قیام کنند.

 مسئله فلسطین، قابل مذاکره و مسامحه نیست

به گزرش خبرنگار ابصارخبر، بسیج دانشجویی دانشگاه های محقق، علوم پزشکی، آزاد اسلامی و پیام نور اردبیل در مورد وقایع اخیر بخصوص قدس شریف و صهیونیستی سازی آن بیانیه ای صادر کردند.

                                            
 در این بیانیه آمده است: انتشار تصمیم احمقانه، در انتقال مرکز غده سرطانی رژیم صهیونیستی به قدس شریف و حمایت شیطان بزرگ از آن موجی از خشم و نفرت را بر علیه رژیم اشغالگر قدس و آمریکای مستکبر در جهان ایجاد و  زخم کهنه پیکره جهان اسلام را تازه کرده است.
شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در ادامه بیانیه خود با تأکید بر اینکه قدس شریف و اطراف آن، ناحیه مبارکه و حرم الهی و محل ظهور انبیاء الهی بوده است، می افزاید: بنا بر تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(قدس پاره تن اسلام است)، به یقین این تصمیم نابخردانه، اهانت و تجاوز آشکار به عواطف و مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد نفر از مسلمانان در اقصی نقاط جهان است،لذا همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی و هر کس که خود را در دایره اسلام می بیند باید برای حفظ حرمت قدس شریف ،قبله اول مسلمین قیام کند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به به منویات امام راحل (ره) و تاکیدات مقام عظمای ولایت،آمده است: مسئله فلسطین مسئله اول مسلمین است و  دشمنان اسلام و استکبار و صهیونیسم جهانی در طول این سال ها با اختلاف افکنی بین مسلمین و مشغول سازی دولت های اسلامی به درگیری و اختلاف با هم ، تلاش کردند فلسطین را به حاشیه کشانده و به فراموشی بسپارند.   

بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل ضمن محکوم کردن این تصمیم وقیحانه که نقض آشکار تمام قوانین بین المللی است و اعلام انزجار از  رژیم صهیونیستی و حامیان آن، از مسئولان و دست اندرکاران دولت خواست تا با به کارگیری تمام امکانات در اختیار از جمله فعال کردن ظرفیت دولت ها و کنفرانس اسلامی و پیگیری مستمر از نهاد های بین المللی، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و نسبت به این اقدام خطرناک و وقیحانه واکنش مناسب و عملی انجام دهد چرا که مسئله فلسطین مسئله ناموس و شرف اسلام و مسلمین است و به هیچ عنوان قابل مذاکره و مسامحه نیست.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در ادامه بیانیه خود از ملت ها و دولت های اسلامی خواست تا بیش از این در دام طراحی اتاق های فکر دشمنان گرفتار نشده و ضمن کنار گذاشتن اختلافات طراحی شده از طرف صهیونیسم ،برای دفاع از مقدسات اسلامی خشم و نفرت خود را بر علیه این رژیم غاصب نشان داده و تمام قدرت خود را بر علیه دشمن صهیونیستی بسیج کنند.   

امضاء کنندگان بیانیه:

 بسیج دانشجویی دانشگاه های محقق اردبیلی

 بسیج دانشجویی علوم پزشکی اردبیل

 بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

بسیج دانشجویی انشگاه پیام نور اردبیل

انتهای پیام/