کد خبر: 5694 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸

تجمع دانشگاهیان اردبیل در محکومیت اقدام رئیس جمهور آمریکا+تصاویر

دانشگاهیان دانشگاه های محقق و آزاد اردبیل بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با تجمع در مقابل مساجد دانشگاه ها خشم و نفرت خود را از اظهارات رئیس جمهور آمریکا نشان دادند.

تجمع دانشگاهیان اردبیل در محکومیت اقدام رئیس جمهور آمریکا+تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ظهر امروز دانشگاهیان دانشگاه های محقق و آزاد اسلامی اردبیل بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با تجمع در مقابل مساجد دانشگاه ها  و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و نفرت خود را از اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعلام قدس شریف بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نشان دادند.

حجت الاسلام حسنی رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه های استان اردبیل در این مراسم  با بیان اینکه ترامپ با تمام دیوانگی خود از رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در منطقه حمایت می کند، گفت:آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی کم عقل با توجه به اینکه در جنگ بزرگ مذهبی علیه مسلمانان جهان، شکست خوردند؛ و با این کار خود می خواهند اسرائیل را امن کنند و حیات خلوت خود قرار دهند.
حسنی در ادامه سخنان خود به آیه حزب الله هم الغالبون اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی و کفر همیشه در مقابل اسلام شکست خورده و در این توطئه نیز شکست سنگینی خواهند خورد.
وی افزود: به کوری چشم دشمنان اسلام حزب الله لبنان، در کنار حشد الشعبی با یاری نیرو های نظام جمهوری اسلامی ایران این توطئه نیز شکست خواهد خورد.
انتهای پیام/