کد خبر: 5696 ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸

توسط دانشگاه فرهنگیان انجام گرفت؛

جشن بزرگ روز دانشجو در اردبیل

جشن بزرگ روز دانشجو توسط دانشگاه فرهنگیان اردبیل و با حضور پرشور دانشجویان این دانشگاه در سالن فدک اردبیل برگزار شد.

جشن بزرگ روز دانشجو در اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، بعد از ظهر امروز جشن بزرگ روز دانشجو با حضور مدیرکل اموزش و پرورش استان و شهردار اردبیل به همراه اجرای برنامه های شاد و متنوع توسط دانشگاه فرهنگیان اردبیل در سالن فدک برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در مراسم جشن پیروزی مقاومت دانشگاه فرهنگیان این استان ضمن گرامیداشت 16 آذر و روز دانشجو گفت: دانشجویان کنونی که نه انقلاب را درک کرده‌اند و نه جنگ را دیده‌اند، بیدارتر از نسل‌های گذشته هستند و ما به داشتن چنین دانشجویانی افتخار می‌کنیم.

ایشان با اشاره به اینکه دانشجویان امروز مطیع امر رهبری هستند گفت: دانشجویان ما همیشه بصیر و بیدار بوده‌ و در برابر ظلم و فساد در جامعه ایستاده‌اند که روز دانشجو نماد پاسداشت این بصیرت است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اقدامات اخیر رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم کودک‌‌‌‌‌‌کش صهیونیست، تصریح کرد: ترامپ با این کار خود کلید نابودی رژیم صهیونیستی را روشن کرد.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل افزود: به فضل الهی و وعده مقام عظمای ولایت ان‌شاءلله رژیم کودک‌کش صهیونیست تا ۲۵ سال آینده از صحنه روزگار محو خواهد شد و این اقدام از سوی همین رزمندگانی که داعش را از سرزمین‌های اسلامی بیرون رانده‌اند، انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تحولات منطقه در چند ماه گذشته بیان کرد: کشورهای استکباری و به‌‌ویژه آمریکا سعی دارد با همراهی کشورهای مسلمان در منطقه ایجاد فتنه کند و عربستان نیز پرچم‌دار این فتنه در منطقه شده است؛ بر این اساس ما باید در این زمینه با بصیرت و آگاهانه عمل کنیم.

گفتنی است سخنرانی مسئولین دانشگاه فرهنگیان، پخش کلیپ، اجرای موسیقی، قرعه کشی و اهداء جوایز از دیگر بخش های این مراسم بود.

در این برنامه  احمد ناصری  مدیر کل آموزش و پرورش و حمید لطف الهیان شهردار اردبیل نکاتی در خصوص رسلت های دانشجویی مطرح کردند.