کد خبر: 5697 ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸

رئیس دانشگاه محقق خبرداد؛

آیین نکوداشت مقام علمی حسین شایقی برگزار می شود

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری آیین نکوداشت مقام علمی عضو هیأت علمی دانشگاه محقق و از دانشمندان برجسته جهان در اردبیل خبرداد و گفت: این مراسم 26 آذر ماه در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

آیین نکوداشت مقام علمی حسین شایقی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری آیین نکوداشت مقام علمی عضو هیأت علمی دانشگاه محقق و از دانشمندان برجسته جهان در اردبیل خبرداد و گفت: این مراسم 26 آذر ماه در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی با اعلام این خبر،گفت: شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل به پاس مجاهدت های علمی حسین شایقی، استاد دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی، به این دانشگاه ماموریت داد تا مراسم نکوداشتی را برای این فرهیخته برگزار نماید.
صادقی در ادامه سخنان خود به برنامه های جانبی این مراسم اشاره کرد و گفت: در حاشیه مراسم تجلیل از این استاد برجسته یکی از آزمایشگاه های دانشکده نیز به نام وی نامگذاری می شود و در کنار آن نمایشگاهی از آثار علمی او دایر خواهد شد.
وی با بیان اینکه شایقی در دو سال گذشته از زمره دانشمندان برجسته با آثار علمی یک درصد برتر جهان اعلام شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر مقالات سطح بالای علمی در نشریات بین المللی، دکتر شایقی کتب معتبری را نیز در خارج از کشور منتشر کرده است که در رشته تخصصی او از ارزش بالایی برخوردار هستند.
صادقی تاکید کرد: وجود چنین فردی در دانشگاه محقق اردبیلی برای ما مایه مباهات است و به وجودش افتخار می کنیم.
انتهای پیام/