کد خبر: 5699 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸

مسئول بسیج دانشجویی استان:

سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان در اردبیل برگزار می شود

مسئول بسیج دانشجویی اردبیل از برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان خبرداد و گفت: این کنگره با حضور سخنران کشوری 27 آذرماه در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

سومین کنگره شهدای دانشجو  و مدافعان حرم استان در اردبیل برگزار می شود

معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر، از برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان همزمان با سالروز وحدت حوزه و دانشگاه خبرداد و گفت: این مراسم باشکوه 27 آذرماه در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

مسئول بسيج دانشجويی دانشگاه های استان و دبیر ستاد کنگره شهدای دانشجو با بيان اينکه خانواده شهدای مدافعان اصلی انقلاب هستند، گفت:کنگره شهدای دانشجو با محوریت مقاومت و ايستادگی ايثارگران در مقابل استکبار برگزار می شود.

وی با تاکيد بر فرمايشات مقام معظم رهبری مبنی بر ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه دانشگاهی،افزود: برنامه های ايثار و شهادت در قالب يادواره های دانشگاهی و ديدار با خانواده شهدا در قالب دبيرخانه دائمی کنگره شهدای دانشجو در حال انجام است.

 اسدی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: سخنران کشوری، همخوانی سرود با موضوع ایثار و شهادت، دلنوشته فرزند شهید، مداحی و تجلیل از خانواده شهدای دانشجو و مدافعان حرم از جمله برنامه های سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان  است.

استان اردبیل میزبان 54 شهید دانشجو و 9 شهید مدافع حرم است.

انتهای پیام/