کد خبر: 5743 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی؛

عبرت های 9 دی، چراغ راه مقابله با فتنه ها است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اهمیت گرامیداشت حماسه 9 دی را یادآورشد و گفت: موفقیت های ایران در خشکاندن ریشه فتنه داعش در منطقه موجب نگاه های غضب آلود استکبار بخصوص رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب جهت ایجاد فتنه های دیگری شده است.

عبرت های 9 دی، چراغ راه مقابله با فتنه ها است

حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر در خصوص 9 دی به آیه 5 سوره نور اشاره کرد و گفت: خداوند متعال با فرستادن پیامبران خود در میان مردم آنها را از تاریکی به سوی نور  و روشنایی هدایت کرد و شایسته است ما نیز با عبرت از داستان های اقوام که در تاریخ ذکر شده است درس عبرت گرفته و سپاسگذار نعمات الهی شویم.

عابدی در ادامه سخنان خود به ایام الله اشاره کرد و گفت: ایام الله در واقع از آن جمله روزهایی است که قوم و ملتی با عنایات خداوند متعال از ظلمات بیرون آمده و به سوی نور هدایت رهنمون می شوند.

 وی اهمیت گرامیداشت حماسه 9 دی را یادآورشد و گفت: گرامیداشت این روز بزرگ امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است چونکه حساسیت خاصی در منطقه و جهان حاکم است و موفقیت های ایران در خشکاندن ریشه فتنه داعش در منطقه موجب نگاه های غضب آلود استکبار و رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب جهت ایجاد فتنه های دیگری شده است پس لازم است این مراسم های بزرگداشت روز  بزرگ هرچه باشکوه تر برنامه ریزی و اجرا گردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اندیشه های رهبر معظم انقلاب در خصوص 9دی را یاداور شد و گفت: 9 دی هر سال در واقع سالگرد حماسه مردم است و بحق از آن جمله ایام الهی است که در آن مردم حق طلب با عنایات الهی و  بهره گیری از بصیرت بالا و اندیشه های مقام معظم رهبری به پا خواستند  تا گمراهان را از ظلمات بی بصیرتی به نور بصیرت رهنمون کنند.

عابدی در پایان سخنان خود  رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با فتنه ها را یادآور شد و گفت: علی رغم تاکید مقام معظم رهبری آن امام بصیر و هادی، انقلابیون و دوستداران انقلاب لازم است در مقابله با هر نوع فتنه ای  از انفعالات پیش رو مواظبت کنند.

وی افزود:  مسئولین هم در اینخصوص لازم و ضروری است تا مواضع خود را در فتنه ها بصورت صریح  مشخص کرده و مرزبندی خود را مطابق دستورات مقام معظم رهبری از خودی و غیر خودی، دوست و دشمن، فتنه و انحراف، مشخص کنند که این نقشه راه ، حجت شرعی و قانونی است.

انتهای پیام/