کد خبر: 5749 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵

دبیر ستاد عتبات دانشگاهیان استان خبرداد؛

تمدید ثبت نام عتبات عالیات دانشگاهیان

دبیر ستاد عتبات دانشگاهیان استان از ثبت نام اینترنتی بیش از 76 هزار دانشگاهی جهت اعزام به عتبات عالیات از سراسر کشور خبرداد و گفت: دانشگاهیان علاقمند تنها تا روز پنجشنبه می توانند با مراجعه به سایت لبیک نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

تمدید ثبت نام عتبات عالیات دانشگاهیان

سید مرتضی حافظی دبیر ستاد عتبات عالیات دانشگاهیان استان اردبیل پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر از تمدید 2 روزه ثبت نام عتبات عالیات دانشگاهیان خبرداد و گفت: دانشگاهیان علاقمند تنها تا روز پنجشنبه هفته جاری فرصت دارند تا با مراجعه به سایت لبیک نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی در ادامه سخنان خود به آمار ثبت نام کنندگان در مهلت اعلام شده اشاره کرد و گفت: در مدت ده روز فرصت اعلامی برای ثبت نام، بیش از ۷۶۰۰۰ نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در گروه های مختلف جهت اعزام به عتبات دانشگاهیان ثبت نام کرده اند.

حافظی گفت: ثبت نام دوره هجدهم عتبات دانشگاهیان از 25 آذر ماه در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir آغاز شده و پس از اتمام مهلت ثبت نام،یک بازه زمانی دو روزه را در اختیار متقاضیانی قرار داده شد تا افرادی که در این مدت موفق به ثبت نام نشده اند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه آخرین زمان ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان، روز پنج شنبه هفتم دی ماه است، گفت: قرعه کشی 8 دی ماه انجام و نتایج آن نیز 9 دی ماه از طریق سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/