کد خبر: 5760 ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل؛

9 دی تصویر تمام رخ پیوند بین ولایت و مردم است

در این بیانیه با اشاره به اینکه 9 دی تصویر تمام رخ پیوند بین ولایت و مردم بود،آمده است: کسانی که با اظهار مطالبی موهن، سعی در تطهیر چهره نفاق و سران فتنه دارند، دین خود را به بهای دنیای مستکبران معامله نکنند و اگر دل در گرو اسلام دارند، به سامان دادن وضعیت مسلمانان بپردازند.

 9 دی تصویر تمام رخ پیوند بین ولایت و مردم است

  به گزارش خبرنگار ابصارخبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در آستانه 9 دی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اعمال فتنه گران و حامیان آنها اعلام داشت:  نهم دي ماه روز تجديد بيعت تاريخي مردم متدين و بصير ايران با ولايت ، امام و ارزش هاي اصيل انقلاب اسلامي بود كه به همه فتنه گران و دشمنان نشان داد كه پيوند ملت با آرمان هاي امام، شهدا، انقلاب و ولايت، پيوندي عميق و ناگسستني است و عشق و ارادت مردم به رهبر و مقتدايشان حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي) عميق و ريشه در اعتقادات ديني دارد و اين چنين بود كه امواج اين درياي عظيم و طوفاني ملت، طومار بي حرمتي ها و فتنه ها را در هم پيچيد و تمامي توطئه ها و ترفندهاي چندین ساله دشمنان انقلاب و نظام را خنثي كرد و همانند يك رفراندوم سراسري، مهر باطلي بر تمام تبليغات بيگانگان زد.

در این بیانیه با اشاره به تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران، آمده است: از توطئه تجزیه‌طلبان تا کودتای نظامی، حمله طبس، جنگ تحمیلی، اقدامات منافقین و بنی صدر و کمونیست‌ها، ترور مردم بی‌گناه و انفجار ساختمان نخست وزیری، جمهوری اسلامی ایران با قامتی استوار و با پیوند ناگسستنی امت و رهبری به حیات پر فروغ خود ادامه داده است.

این بیانیه می افزاید: همه نقش آفرینان این وقایع با تجمیع همه تجربه‌ها و اندوخته‌ها و توانمندی‌های داخلی و خارجی خود در متن یک برنامه براندازنده‌ی مشترک قرار گرفته و فتنه‌ای به بزرگی و پیچیدگی فتنه‌های تاریخ همانند فتنه حکمیّت، فتنه جمل و فتنه نهروان را رقم زدند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل با بیان اینکه مردم در 9 دي سال 88 در يك حضور به ياد ماندني خواسته و اعتقادات خود را يك بار ديگر بيان كردند و از يك امتحان بسيار دشوار سربلندانه بيرون آمدند،گفت: اما بايد دانست كه دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌اي دست از دشمني برنخواهند داشت، لذا بايد با بصيرت و درك انقلابي حوادث و اتفاقات و حضوري مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولايت و رهبري ،كشتي نجات ملت‌ها را با گذر از طوفان‌ها و موج‌هاي خطرناك به ناخداي اصلي آن حضرت بقية‌الله الاعظم (عج) بسپاريم.

این بیانیه می افزاید: مزدوران و فتنه گران امروزی و حامیان آنها که به عناوین مختلف سعی در تزلزل در نیت پاک و اراده آهنین این ملت شریف دارند و عزت و شرف آنان را نشانه رفته اند؛ از تاریخ عبرت بگیرند که عبرت آموزی از وقایع و حوادث یكی از ویژگی های انسان های آگاه است. و بدانید که ملت همیشه در صحنه ایران آماده بر پایی حماسه هایی هر چه با شکوه تراند که تاریخ این کشور سرشار از این حماسه ها است.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در ادامه بیانیه خود ضمن گرامی داشتن سالروز فرا رسیدن حماسه 9 دی، از مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران خواست خالصانه در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و رهبری نظام پیش قدم شوند.

در ادامه این بیانیه آمده است: کسانی که با اظهار مطالبی موهن، سعی در تطهیر چهره نفاق و سران فتنه دارند، دین خود را به بهای دنیای مستکبران معامله نکنند و اگر دل در گرو اسلام دارند، به سامان دادن وضعیت مسلمانان بپردازند.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در پایان بیانیه خود ضمن دعوت از آحاد مردم جهت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه می افزاید: همه مردم  با تأسی از فرامین مقام عظمای ولایت و با پیش‌رو  قرار دادن منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، در سالروز این حماسه جاوید عاشورایی، بر حفظ و پاسداشت مستمر ارزش‌های نظام مقدس کشورمان تأکید کنیم و شاخص ایمان، بصیرت ‌افزایی و تکلیف‌گرایی را به عنوان شاخص‌های اصلی، فرا رویمان قرار دهیم، چونکه  گرامی داشت9 دی، نه فقط برای خاموش کردن فتنه‌، بلکه به عنوان تصویر تمام رخ پیوند بین ولایت و مردم در برابر دیدگان جهانیان است.

انتهای پیام/