کد خبر: 5764 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق؛

مردم، فتنه گران را در 9 دی برای ابد محکوم کردند

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق برگزاری محاکمه ی سران فتنه را خواستار شد و گفت: هر چند که نه دی خود دادگاهی بود که به لطف الهی فتنه گران را برای همیشه محکوم کرد ولی امروز زمان آن است که فتنه گران به سزای واقعی اعمالشان برسند.

مردم، فتنه گران را در 9 دی برای ابد محکوم کردند

روح اله قالبی دبیرجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: حضور ۸۵درصدی مردم در انتخابات خرداد ماه سال ۸۸خاری بود در چشم دشمنان و مخالفان انقلاب و نظام که توان تحمل ان را نداشتند چونکه عده ای بی تدبیر و وابسته به غرب که در انتخابات نتوانستند آرای مردم را به دست بیاورند با حمایت صهیونیست ها و برخی کشورهای دیگر،با هدف بر اندازی نظام شروع به شورش کردن و تشویش اذهان عمومی و ایجاد هرج و مرج کردند و در این شورش از قتل و عام مردم عادی گرفته تا آتش زدن اماکن مقدس و هتک حرمت عاشورای حسینی چهره ی منافقانه خودشان را نشان دادند.

وی با بیان اینکه فتنه گران هشت ماه کشور را دچار آشوب کردند، خاطرنشان کرد: شبکه ها و رسانه های غربی در این مدت تریبون آن ها شده بودند و این رسانه ها خیانتی فراموش نشدنی در حق مردم ایران انجام دادند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق در ادامه سخنان خود آرمان های مقدس انقلاب را یاداور شد و گفت:  دشمنان فراموش کرده بودند که انقلاب مستضعفان،انقلاب نور بود چونکه می خواستند نور خدا را با دهان های خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هر چند که کافران را خوش نیاید.

وی حضور پرشکوه و تاریخی مردم در نه دی را مصداق آیه ی 8 سوره ی صف دانست و گفت: مردم بصیر ایران اسلامی بار دیگر فتنه و فتنه گران را سر جای خودشان نشاندند و اثبات کردند پیروز واقعی در تمام زمینه ها مردم هستند.

قالبی تصریح کرد: فریاد لبیک یا حسین مردم که در نه دی  آسمان ایران را در هم پیچیده بود خود تأکیدی بر استکبار ستیزی و آزادی خواهی ملت ایران بود.
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق با بیان اینکه در نه دی بار دیگر مردم با ولایت فقیه عهد خود را تازه کردند، گفت:این اتفاق نشان داد که مردم همانند دوران انقلاب به آرمان های اسلام استوار و پایبند هستند.
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: هر چند که نه دی خود دادگاهی بود که به لطف الهی فتنه و فتنه گران را برای همیشه محکوم ساخت ولی امروز وقت آن است کهفتنه گران و آشوب طلبان به سزای واقعی اعمال خود برسند.
 

انتهای پیام/