کد خبر: 5771 ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۸

بیانیه مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان:

حماسه9دی،اثبات‌پایبندی‌ملت‌ایران‌به‌آرمان‌های‌انقلاب‌بود

مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان با صدور بیانیه ای اعلام داشت:حماسه بزرگ 9 دی در واقع فصل نوینی از بصیرت و ولایتمداری ملت ایران در یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین عرصه‌های رویارویی با دشمنان فتنه‌افروز را پیش روی جهانیان گشود.

حماسه9دی،اثبات‌پایبندی‌ملت‌ایران‌به‌آرمان‌های‌انقلاب‌بود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان به مناسبت فرا رسیدن 9 دی، با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت این روز بزرگ اعلام داشت: بدون تردید ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی همواره با تاسی از آموزه‌های ناب اسلامی و پیروی از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راه اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب ایستادگی و مقاومت کرده، آمال و آرزوهای شیطانی دشمنان و فتنه‌گران را سرکوب و در نطفه خفه خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: ملت سرافراز و نستوه ایران اسلامی در آزمون بزرگ و تاریخی فتنه 88 با خلق حماسه سترگ 9 دی نشان داد طراحی کودتا و جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی نظام سلطه و صهیونیسم، تاثیری در پایبندی مردم ایران به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ندارد.

مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان در بیانیه خود یادآور شد: حماسه بزرگ 9دی در واقع فصل نوینی از بصیرت و ولایتمداری ملت ایران در یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین عرصه‌های رویارویی با دشمنان فتنه‌افروز پیش روی جهانیان گشود تا با خیال واهی و افکار پوچ به دنبال آزمودن اراده و اعتماد ایرانیان به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نباشند.

در ادامه این بیانیه به برکات حماسه 9 دی اشاره شده و آمده است: فتنه88 با همه تلخی ها و مشقاتی که به همراه داشت به برکات بیشماری نیز ختم شد؛ چراکه ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی پس از ۸ ماه نبرد همه جانبه و نفس گیر با حضور گسترده خود در حماسه ۹ دی تمامی توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان در بیانیه خود دستاوردهای حضور ملت ایران در 9 دی 88 را اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی نزد دوستان و دشمنان نظام دانست و گفت: ملت ایران بار دیگر به جهانیان ثابت کرد در پرتو "ولایت فقیه" یک حقیقت واحد است و از چنان ظرفیت و اقتداری برخوردار است که به راحتی هر توطئه و فتنه‌ای را خنثی می‌سازند. این بیانیه نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در مهار فتنه را متذکر شد و افزود: روشنگری‌ها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی‌سازی فتنه عمیق و پیچیده 88 باعث خلق حماسه بزرگ 9 دی شد و تردیدی نیست چونکه زمینه‌ساز اصلی حضور ده‌ها میلیونی مردم در راهپیمایی بزرگ آن روز  روشنگری ها و بصیرت افزایی های معظم له بود.

مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان در پایان بیانیه خود ضمن تجلیل از ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی به عنوان حماسه‌آفرینان این روز بزرگ‌، فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی 88 را حادثه‌ای تلخ و در عین حال الهام‌بخش و آموزنده در تاریخ کشور عنوان کرد و افزود: «حماسه 9 دی تقویت انسجام و وحدت ملی و پیوند مجدد مردم و نظام اسلامی را رقم زد و با منزوی ساختن فتنه‌گران نشان داد انقلاب اسلامی‌ به رهبری ولی فقیه زمان و اتکا به مؤلفه‌های درونی قادر است همانند هشت سال دفاع مقدس،‌ پیچیده‌ترین بحران‌ها را مهار و با تبدیل آن به فرصت‌های تاریخی، اراده خود را به دشمنان تحمیل کند.

انتهای پیام/