کد خبر: 5779 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی؛

یاران انقلاب،اجازه نخواهند داد کشتی انقلاب از نخبگان خالی شود

رئیس دانشگاه محقق در جمع دانشگاهیان اردبیل با بیان اینکه یاران انقلاب نباید در هیچ عرصه ای عقب بنشینند،گفت: یاران انقلاب،اجازه نخواهند داد کشتی انقلاب از نخبگان جامعه خالی شود.

یاران انقلاب،اجازه نخواهند داد کشتی انقلاب از نخبگان خالی شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی بعد از ظهر امروز در همایش گرامیداشت حماسه 9 دی که در سالن بصیرت این دانشگاه برگزار شد با بیان اینکه جمع حاضر پایبند به انقلاب و ارزش های اسلامی است،گفت:دانشگاهیان در واقع آن دسته از فرهیختگانی هستند که تحقیق و تحصیل کشور در عهده آنها است.

وی به مرور حوادث تاریخی پرداخت و گفت: گاهی حوادثی مشکلاتی در کشور بوجود می آورد که تحولات ناشی از آن بر هیچکس خوشایند نیست، بنابراین نباید فضا را به گونه ای پیش برد که علاوه بر زیر بار نرفتن مسئولیت و شانه خالی کردن به شدت واقعه نیز افزود.

رئیس دانشگاه محقق در ادامه سخنان خود به تحلیل های ارائه شده توسط کارشناسان اشاره کرد و گفت: تحلیل ها نمی تواند شانه ما از پذیرفتن مسئولیت درجامعه خالی کنند.

وی افزود: در چنین مواقعی همه باید خودمان را یک سنگر احساس کرده و به همدیگر کمک کنیم تا با فکری بهتر به میادین وارد شویم چونکه ایجاد تفرقه منجر به مسائلی چون فتنه 88 می شود.

صادقی 9 دی را روز وحدت عنوان کرد و گفت: ما نباید در دفاع از اسلام کوتاهی کنیم چونکه ما در نظام جمهوری اسلامی هستیم و فرمایشات مقام معظم رهبری برای همه ما فصل الخطاب است.

وی تصریح کرد: در هر حال نباید اجازه بدهیم عده ای به بهانه عقده گشایی و فرار از مسئولیت  از شرایط سوء استفاده کنند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه گروهی سعی در دور زدن بیانات رهبری دارند، گفت: این عده فراتر از بیانات رهبری عمل می کنند غافل از اینکه کشور از رهبری فاضل برخوردار است.

وی به رهیافت افراد وابسته به اپوزیسیون اشاره کرد و گفت:  این افراد مسائلی چون فتنه 88 را رقم زدند.

صادقی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه افرادی هم به بهانه دفاع از رهبری مردم را از قطار انقلاب پیاده می کنند ، گفت: این کار نیز باعث ریزش برخی نخبگان می شود.

وی خاطر نشان کرد: یاران انقلاب نباید در هیچ عرصه ای عقب بکشند و اجازه ندهند کشتی انقلاب خالی شود.

رئیس دانشگاه محقق در پایان سخنان خود با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی دشمن زیاد دارد، تصریح کرد: خودمان نباید عامل نارضایتی شویم بلکه باید با یکدلی و محبت موجبات وحدت ملت را فراهم کنیم.

انتهای پیام/