کد خبر: 5780 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان؛

فریاد" لبیک یا حسین"،حماسه 9 دی را رقم زد

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در همایش گرامیداشت حماسه 9 دی که در دانشگاه محقق برگزار شد به تبیین ماهیت فتنه88 پرداخت و گفت:فریاد" لبیک یا حسین"،حماسه 9 دی را رقم زد.

فریاد" لبیک یا حسین"،حماسه 9 دی را رقم زد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بعد از ظهر امروز در همایش گرامیداشت 9دی که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به بررسی فتنه از دیدگاه قرآن کریم پرداخت و گفت: انسان باید در همه حال مواظب اعمال و رفتار خود باشد چونکه شیطان همواره در کمین نشسته است.

وی با بیان اینکه انسان از روز خلقت در مسیر آزمایش و فتنه است، گفت: خطر فتنه  همواره در کمین انسان است و تا آخر هم خواهد بود.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در ادامه سخنان خود به  احادیث ائمه معصومین در مورد فتنه اشاره کرد و گفت: در هر حال فتنه گران کار خود را انجام می دهد، چونکه فتنه همواره با دین اسلام در مخالفت و تضاد است.

وی جمهوری اسلامی ایران را تنها پرچمدار اسلام ناب محمدی در جهان عنوان کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با پرچمداری ولی امر مسلمین اداره می شود.

حسنی با بیان اینکه هر جا مسلمانی کشته شود و یا کشور اسلامی مورد تعرض قرار بگیرد قطعا پای عربستان صعودی در میان است،گفت: این رژیم با تزریق پول، زمینه های اغتشاش در منطقه را فراهم کرده است.

وی امید مسلمانان جهان را ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: مسلمانان جهان پناهگاهی جز رهبر عالمانه و مقتدرانه ایران کسی را ندارند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گفت: انقلاب اسلامی ایران پرچمدار اسلام ناب محمدی در جهان است.

وی در ادامه سخنان خود به اتفاقات تاریخی بخصوص فتنه ها  اشاره کرد و گفت: در برحه فعلب  انقلاب اسلامی ایران در مسیری است که  باهجمه های بی امان دشمنان آن هم  با اسم های مختلف روبه است

حسنی ابعاد فتنه 88 را یاداور شد و گفت: در این جریان افراد با اسم ها و عناوین مختلف به صحنه آمدند.

وی حرکات و شعارهای فتنه گران را بهانه ای بیش ندانست و گفت: هدف جریان فتنه اصل نظام و مستقیما ولایت فقیه بود.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با بیان اینکه فتنه گران شعارهای اساسی و ارکان انقلاب را مورد هدف قرارداده بودند،گفت: وقایع عاشورا  مسائل را برای همه کاملا مشخص کرد بطوریکه بسیاری از یاران جریان فتنه با ملموس شدن اهداف و ماهیت واقعی سران فتنه، از مواضع خود عقب نشینی کردند.

وی حوادث عاشورای 88 را یاداور شد و گفت: عاشورا بار دیگر حق را از باطل جداکرد.

حسنی با بیان اینکه روز عاشورا در واقع نقاب تزویر از چهره فرزندان یزیدیان برداشت، گفت: فریاد لبیک یا حسین همه را در روز 9 دی به میادین دفاع از جبهه حق کشاند و حماسه 9 دی را رقم زد.

وی گفت انقلاب تداوم دارد چونکه این انقلاب آسان به دست نیامده و به راحتی هم از دست نخواهد رفت.

حسنی مسیر انقلاب را مقدمه تمدن مهدیت عنوان کرد و گفت: هر وقت ملت ایران در کنار رهبری ایستاده و از منویان ایشان پیروی کردند، پیروز شدند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در پایان سخنان خود از دانشگاهیان خواست تا با عمل به منویات مقام معظم رهبری، آرمان های انقلاب را محقق کنند.

پخش ویژه نامه 9دی، نماهنگ های بصیرتی و سخنرانی رئیس مرکز مطالعاتی و آینده پژوهی ژرفا از جمله برنامه های این همایش بود.

انتهای پیام/