کد خبر: 5785 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲

فرمانده جبهه مقاومت:

کشور نیازمند عالم‌مجاهد است/ مردم، خادم در رکاب ولایت می‌خواهند

فرمانده جبهه مقاومت در جمع دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان با بیان اینکجامعه امروز نیازمند عالمان جهادگر است فتنه 88 اشاره کرد و گفت: مردم امروز خادم در رکاب ولایت می خواهند.

کشور نیازمند عالم‌مجاهد است/ مردم، خادم در رکاب ولایت می‌خواهند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، سردار رحیم نوعی‌اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت شب گذشته در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی و آیین تجلیل از جهادگران دانشجومعلم استان که در سالن ولایت ادبیل برگزار شد به رسالت معلمان اشاره کردو گفت: لازم است دانشجویان دانشگاه‌ فرهنگیان طوری پرورش یابند که بعد از سپری کردن دوران آموزشی و تربیتی، تبدیل به عالمانی جهادگر شوند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در عرصه کنونی در جایگاهی قرار گرفته که تمام دنیا برای آن امتیاز ویژه‌ای قائل است،گفت: دستیابی به تکنولوژی‌های پیشرفته علمی، فناوری و سازندگی در کشور با همت جوانان و نخبگان همچون خاری بر چشمان استکبار جهانی شده است.

نوعی اقدم در ادامه سخنان خود روحیه جهادی و عاشورایی جوانان انقلاب اسلامی را ستود  و گفت: این روحیه امری غیرقابل کتمان برای جهانیان بوده بطوریکه همین روحیه با تبدیل شدن به فرهنگی ماندگار در جامعه، استکبار جهانی را در دستیابی به تمامی نقشه‌های شوم خود ناکام گذاشته است.

وی به نقش انسان‌ساز و فرهنگ‌پرور معلمان در جامعه اشاره کرد و گفت: فرهنگیان بعنوان ستون‌های مستحکم جامعه به عنوان معماران انسان‌ساز و اخلاق‌گستر کشور محسوب می‌شوند.

فرمانده دوران دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود  به تبیین حماسه 9 دی پرداخت و گفت:تأکید رهبری در زنده نگه داشتن 9دی خود گویای اهمیت این حماسه بزرگ است چونکه این 8 ماه فتنه خطرناک تر از 8 سال جنگ تحمیلی بود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز برای ملت بالا، پایین، چپ، راست معنی و مفهومی ندارد، خاطرنشان کرد: جامعه امروز تشنه خدمتگذاران خادمین ملت است و ما نیز با هر فردی که عملا خود را نوکر و خادم ملت بداند و در این راه از همه چیزخود بگذرد همراه خواهیم شد.

وی فتنه اندوزی دشمنان داخلی را چیزی جز رسیدن به امیال پست و شیطانی ندانست و گفت: من خود طرفدار نوکر ملتی هستم که در رکاب ولایت به مردم عملا خدمت کند.

وی با انتقاد از مردم و مسئولینی که کارشان حزب بازی است، گفت: این عده کار را به جایی رسانده اند که امروز  جایگاهی در متن جامعه ندارند و مردم از آنها دل زده شده اند.

وی در پایان سخنان خود از اساتید دانشگاه ها خواست تا با تزریق فرهنگ غیرت، شجاعت و شهامت در دانشگاه ها به قهرمان سازی بپردازند.

فرمانده جبهه مقاومت از مسئولین کشور نیز خواست از ارائه گزارش های غیر مستند پرهیز کرده و در عمل میزان ارادت و خدمتگذاری خود را به مردم نشان دهند.

انتهای پیام/