کد خبر: 5786 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲

با حضور فرمانده جبهه مقاومت برگزار شد؛

آیین‌تجلیل ازجهادگران دانشگاه فرهنگیان‌استان+تصاویر

مراسم تجلیل از جهادگران دانشجو معلم استان با حضور سردار نوعی اقدم در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

آیین‌تجلیل ازجهادگران دانشگاه فرهنگیان‌استان+تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، شب گذشته(دوشنبه) مراسم تجلیل از جهادگران دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با حضور پرشور دانشجومعلمان پردیس های علامه طباطبایی، بنت الهدی صدر و آزادگان نیر  همراه با سخنرانی سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

رضا عبدی  رئیس امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان در ابتدای این مراسم گفت: فعالان عرصه علم و آموزش از بدو تاریخ اسلام راه جهاد و ایثار را پیشه کرده و برای زنده ماندن شعائر اسلامی و توسعه فرهنگ مطالعه و اخلاق اقدامی جهادگونه انجام دادند.

وی افزود: تمامی دبیران و فرهنگیان به عنوان جهادگران و ایثارگران علمی برای خدمت به آینده‌سازان کشور با تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها حضور داشته و برای خدمت‌رسانی بیشتر به جامعه تمامی تلاش خود را به کار می‌‌بندند.

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان اردبیل معلمی را نوعی جهاد دانست و گفت: بدون برخورداری از روحیه جهادی دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت میسر نخواهد بود و با توجه به حساسیت برنامه‌های آموزشی و تربیتی می‌بایست با حفظ چنین تفکری در پیشبرد برنامه‌ها اقدام کرد.

عبدی به فعالیت‌های فرهنگی و جهادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در طی ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: دانشجومعلمان این دانشگاه، فعالیت‌های ویژه‌ای را در مناطق محروم و روستاها داشته و با انجام برنامه‌های مختلف سازندگی در مناطق کم‌برخوردار برای دستگیری از نیازمندان و شرکت در فعالیت‌های عمرانی و سازندگی حضوری فعالانه از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: روحیه جهادی در بین تمامی دبیران موج می‌زند و این قشر فرهنگی و زحمتکش جامعه با چنین تفکر زیبایی برای خدمت‌رسانی بدون منت و زیبنده به دانش‌آموزان و آینده‌سازان جامعه در تلاش خواهند بود.

سخنرانی سردار نوعی اقدم، پخش نماهنگ 9 دی، اجرای تواشیح توسط دانشجو معلمان و تجلیل از برگزیدگان اردوهای جهادی این دانشگاه از جمله برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/