کد خبر: 5790 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های پارس آباد در محکومیت اغتشاشات اخیر

بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان پارس آباد در پی محکوم کردن، اغتشاشات اخیر فتنه گران بیانیه اي صادر کرد.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های پارس آباد در محکومیت اغتشاشات اخیر

به گزارش ابصارخبر به نقل از آران مغان، بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان پارس آباد مغان در پی محکوم کردن، اغتشاشات اخیر فتنه گران بیانیه اي صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بی گمان فتنه، دو دسته از آثاردنیوی و اخروی را به دنبال دارد. دشمنان با فتنه گری خود می کوشند تا از گسترش فرهنگ توحیدی اسلام و نظام عدالت پرور آن جلوگیری کنند و اجازه ندهند تا اسلام در یک فضای روشن و سالمبه رشد و بالندگی ادامه دهدو نظریه نظام سیاسیمبتنی بر ولایت و امامت و عدالت به اثبات رساند.

بسیاری از بحران های اجتماعی ریشه در تحلیل های نادرست مفاهیمی چون آزادی و عدالت و مانند آن را دارد و لذا برخی از بیماردلان و اهل شبهه و متشابهات، مردم را به بازی می گیرند و آنان را به سوی فضایی می برند تا بتوانند بهره های خود را از ایشان بگیرند. آنان در قالب دوستان و همدلان به سراغ افراد جامعه می آیند و در چراگاه اختلافات و تردید ها و شبهه افکنی ها جامعه را به سوی بی نظمی و اختلال و اغتشاشات سوق می دهند تا سود خود را از آشوب ها و فقدان امنیت برگیرند و منافع پلید خود را محقق سازند که همانند منافع خوارج در صدر اسلام بود.

وحدت و یکپارچگی و بصيرت همراه با ولایت مداری مردم همیشه در صحنه کشور عزیزمان در برهه‌های مختلف تاریخی توانسته است تهدیدهای دشمنان قسم خورده کشورمان را با شکست مواجه نماید و در نهایت پیروزی و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان به ارمغان آورد.

ملت مبارز و انقلابی ایران سیاست‌های خباثت‌آلود استکبار در منطقه‌ را عمیقاً می‌شناسد و درک کرده است و قاطعانه پاسخ داده و خواهد داد چرا که ما در طول این سال ها کم از خارج مرزها و دست نشانده های آنان در داخل دچار فتنه نشده ایم که نمونه بارز آن فتنه سال 88 بود که توسط ملت و رهبری و با عنایات باری تعالی و توجهات حضرت بقیه ا...العظم خنثی گردید و حماسه ای چندباره آفرید. بر اساس مبانی اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اعتراض به سیاست های اقتصادی و معیشتی حق مسلم هر ایرانی است ولی تبدیل اعتراضات مسالمت آمیز به اغتشاش و بهره برداری سیاسی از تجمعات مردم برای اهداف نابخردانه و خباثت آلود به‌وجود آمدهتوسط فرصت طلبانما را به یاد سیاست های اربابانشان در آن طرف مرزها می اندازد.

دولت مردان آمریکا بدانند که با رجزخوانی و جنگ روانی راه به جایی نخواهند برد و نتیجه این گستاخی ها، یکپارچگی و اتحاد ملت ایران در مقابل زیاده خواهی غربی ها و استکبار جهانی خواهد بود.

اما در این باره نکات ذیل قابل تأمل است:

تلقی استکبار از امضای برجام آغاز راهی بود که انتهای آن به تسلیم همه جانبه ایران اسلامی در مقابل آنان ختم می شود. انتظار طرف های غربی این بود که با اجرایی شدن برجام بتوانند به صورت تدریجی و گام به گام ایران اسلامی را وادار به عقب نشینی از اصول و ارزش های هویت ساز نظام نمایند. اما مقاومت و ثابت قدم بودن جمهوری اسلامی بر ارزش ها و اصول خود، تسلیم شدن ایران در مقابل غربی ها را به رؤیایی دست نیافتنی تبدیل کرد و از این رو بنای بی اعتبار سازی برجام و نقض تعهدات از دوره اوباما پایه ریزی و در این دوره هم علنی تر تداوم پیدا کرد.

ما دانشجویان، اساتید و کارمندان با بصیرت دانشگاه های شهرستان پارس آباد همانند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از دولت های گذشته و به ویژه دولت کنونی درخواست می کنیم که نسبت به اعتراضات کسانی که دغدغه معیشتی دارند پاسخگو باشید و به طور منطقی و در اسرع وقت نسبت به متعادل سازی قیمت و تامین مایحتاج اولیه و ایجاد شغل اقداماتی انجام دهید.

آقای رییس جمهور نه این که این خواسته ها در ابتدا یکی از از دهها شعار انتخاباتی شما بود مگر چه شد، الان که تمام قدرت سیاسی و اقتصادی دست شماست، چرا راه گشا نیستید وبا عمل به  وعده های خود به  مطالبات مردم پاسخ نمی دهید. اینها خواسته ی عموم مردم است و شما مجبور به اجرای آن هستید ولی این خواسته های به حق با اغتشاش و تخریب و ناامن سازی مکان های عمومی و اهانت به اصل نظام تفاوت دارد و مردم خود به عمق کار فتنه گران کاملا آگاهند و میدانند که این فتنه ها دارد از کجا سرچشمه می گیرد.

و این را هم از یاد نبریم که اگر به  سیاست های اقتصاد مقاومتی که ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود، مورد توجه و عمل قرار می گرفت و تنها به نشستها و سخنرانی ها اکتفا نمیشد حالا وضع جور دیگری بود و مردم کشورمان مانند دیگر بخش ها همچون قدرت نظامی، علمی و فناوری هسته ای  به قدرت اقتصادی نیز می بالیدند.

ابرقدرت ها، فتنه گران و محافظه کاران بدانند نهال انقلاب اسلامی ما مرهون جوانانی است که با خون خود این نهال را تبدبل به سروی تنومند کرده است و ما اگر لرزان از باد های موسمی بودیم تا حالا دوام نمی آوردیمو در پایان از مردم بصیر و فهیم شهرستان پارس آباد تقاضا داریم با حضور در راهپیمایی روز چهارشنبه13دی ماه ساعت 10:30 با اعلام برائت از اقدامات خرابکارانه فتنه گران و آشوبگران خیابانی و رسانه های وابسته به آن از به هدف رساندن نقشه های پلید آنها در سطح کشور که همانند اعمال خوارج چیزی جز ضربه زدن به اصل جمهوری اسلامی و ولایت فقیه نیست جلوگیری کنیم و با بصیرتی علوی دشمنان را خوار و ذلیل کنیم.

والسلام علیکم و رحمته ا...و برکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان پارس آباد- دی ماه 1396

انتهای پیام/