کد خبر: 5809 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶

توسط جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد؛

تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در محکومیت اغتشاشات اخیر

دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در محکومیت اغتشاشات اخیر تجمع کردند.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در محکومیت اغتشاشات اخیر

به گزارش‌خبرنگار ابصارخبر، بعد از ظهر امروز دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشی اردبیل‌ در اقدامی خودجوش با اجتماع در دانشکده بهداشت این دانشگاه ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، بر اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط مسئولین کشور تأکید کردند.

حجت الاسلام حمید واحدی زاده،مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این اجتماع با بیان اینکه اعتراض مردم در مورد مشکلات اقتصادی مشکلی ندارد و این حق مردم است، گفت: سوء استفاده برخی عوامل فریب خورده داخلی و استعمار خارجی از این اعتراضات محکوم است و به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه مثلث استکبار غربی و عربی و عبری بعد از شکست داعش، تمام دسیسه هایشان را بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار گرفتند، گفت: این افراد یا سوء استفاده ازدغدغه های بحق مردم، فتنه اخیر را طراحی و با استفاده از شبکه های مجازی و عوامل داخلی آن را به پیش بردند، ولی بحول قوه الهی تمامی این توطئه ها با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و بیداری مردم خنثی شد.

در ادامه این تجمع پس از قرائت بیانیه توسط دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ،شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود، توطئه اخیر را محکوم کردند. 
این تجمع توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.
 
انتهای پیام/