کد خبر: 5868 ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان؛

مجمع‌جوانان‌استان،فرهنگ‌گفتمان‌درجامعه‌رانهادینه‌کنند

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت اردبیل در دیدار با اعضای مجمع جوانان استان به ضرورت فراهم شدن شرایط بهتر فعالیت های سمن‌ها پرداخت و گفت: سازمان های مردم نهاد باید با نیازسنجی زمینه افزایش فعالیت جوانان در حوزه‌های مختلف را فراهم کنند.

مجمع‌جوانان‌استان،فرهنگ‌گفتمان‌درجامعه‌رانهادینه‌کنند

به گزارش‌ خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز نشست اعضای مجمع جوانان سازمان‌های مردم نهاد استان با سید حامد عاملی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان در این نشست به بهره‌ مندی از ظرفیت سمن‌ ها در شکوفایی دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: جوانان می توانند در عملیاتی‌تر شدن فعالیت‌های مورد نظر دستگاه ها مثمر ثمر شوند.

وی در ادامه سخنان خود به ضرورت فراهم شدن شرایط اجرای فعالیت ها و برنامه‌ های سمن‌ها اشاره کرد و گفت: سازمانهای مردم نهاد باید با نیازسنجی مناسب زمینه افزایش فعالیت در حوزه‌های مختلف را فراهم کنند.

عاملی در ادامه سخنان خود اهمیت نهادینه شدن فرهنگ گفت‌ و گو در جامعه را متذکر شد و گفت: باید در جامعه شرایطی فراهم شود تا رسالت جدید نسل جوان در برخورد با مسائل و مشکلات، به فرهنگ گفتمان در جامعه تبدیل شود.

 وی در پایان سخنان خود به طرح ها و ایده های جوانان اشاره کرد و گفت: چنانچه جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد دارای طرح و ایده‌ای در جهت رونق کسب و کار استان باشند بطوریکه از این ایده‌ها بتوان استفاده کاربردی کرده و به پویایی بیشتر جامعه منجر شد حمایت خواهیم کرد.

سیامک احد زاده دبیر مجمع جوانان سازمان‌های مردم‌نهاد استان اردبیل نیز در این دیدار ه برنامه های در دست اقدام مجمع سازمان های مردم نهاد استان اشاره کرد و گفت: با شروع رسمی فعالیت های مجمع جوانان، جلسات و برنامه‌های منظمی با مسؤولان دستگاه‌های مختلف اجرایی استان در حال برگزار است که امیدواریم با تخصصی شدن این برنامه‌ها دستیابی به نتایج مدنظر با سرعت و انسجام بیشتری فراهم شود.

تقی زاده سخنگوی مجمع جوانان سازمان‌های مردم‌نهاد استان نیز در این دیدار از مسئولین سازمان صنعت و معدن  خواست تا با همفکری و مشارکت مجمع جوانان سازمان های مردم نهاد گام های ارزنده ای در راستای حل مشکلات جوانان این مرز و بوم بردارند.

انتهای پیام/