کد خبر: 5872 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸

معاون پژوهش و فناوري واحد اردبيل معرفي شد

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل فرزاد ستاری بعنوان معاون پژوهش و فناوري واحد اردبيل معرفي شد.

معاون پژوهش و فناوري واحد اردبيل معرفي شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ظهر امروز مراسم تكريم و معارفه معاون پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبيل با حضور رئيس ، معاونان و مديران دانشگاه برگزار شد.

اسحق رسولی رئيس واحد اردبيل در این مراسم با بيان اينكه اعتبار دانشگاه آزاد به حضور اساتید و اعضاي هيات علمي نوآور و تلاشگر در حوزه كارآفريني و فناوري بستگي دارد، گفت: سعي مي كنيم همكاران هيات علمي كه در سايه تلاش ها و زحمات شان در راستاي اعتلاي اعتبار دانشگاه، تبديل به برند شده اند را قدر بدانيم و چهره هاي آنان را در جامعه برجسته نموده و اين برندسازي را براي استادان بيشتري انجام دهيم.

وی خاطرنشان كرد: تلاش و همت معاون جديد پژوهش و فناوري و همچنين جامعه دانشگاه آزاد اسلامي اردبيل بايد در ايجاد مراكز جديد تحقيقاتي و مطرح نمودن دانشگاه در سطوح ملي و بين المللي باشد و اتكا به شهريه را كم كرده و درآمدهاي غير شهريه اي را هم در مركز استان و هم در شهرستان ها افزايش دهد و لازمه تحقق اين اهداف همراهي، همدلي و هم افزايي تمامي حوزه هاي دانشگاه است.

رسوی در پایان سخنان خود به رويكرد جديد دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: برنامه ريزي ها به سمت ايجاد رشته هاي بين رشته اي، توسعه رشته ها، فعاليت هاي دانش بنيان و كارآفريني است كه با ظرفيت ها و قابليت هايي كه با حضور 420 عضو هيات علمي در راستاي توسعه دانشگاه و استان خواهيم كوشيد.

در پایان اين مراسم از زحمت ها و تلاش هاي محمد ضعيفي زاده معاون سابق پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبيل تقدير و فرزاد ستاري اردبيلي به عنوان معاون جديد معرفي شد.

انتهای پیام/