کد خبر: 5891 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲

رئیس دانشکده علوم تربیتی دانشگاه محقق خبر داد؛

ارائه‌خدمات‌مرکزسلامت‌دانشگاه‌محقق‌به‌عموم‌مردم

رئیس دانشکده علوم تربیتی دانشگاه محقق از ارائه خدمات مرکز سلامت و تندرستی این دانشگاه برای عموم مردم خبر داد و گفت: دانشگاه محقق با بهره گیری از بهترین روانشناسان و اساتید حوزه فیزیولوژی و تربیت بدنی آماده خدمت رسانی به مردم است.

ارائه‌خدمات‌مرکزسلامت‌دانشگاه‌محقق‌به‌عموم‌مردم

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، معرفت سیاه کوهیان رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تبیین اهداف راه اندازی مرکز سلامت و تندرستی دانشگاه محقق پرداخت و گفت: این مرکز با در اختیار داشتن بهترین و برجسته ترین روانشناسان استان و بهترین اساتید در حوزه فیزیولوژی و تربیت بدنی که در دانشگاه محقق هستند آماده خدمت رسانی علمی،مشاوره ای، روانی و جسمانی به اقشار مختلف مردم است.

اشتغالزایی برای 40 نفر از اهداف مرکز سلامت و تندرستی دانشگاه محقق است

رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق در ادامه سخنان خود مسئله ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان و دانش آموختگان دانشگاهی، بخصوص فارغ التحصیلان دانشگاه محقق را از دیگر اهداف تأسیس مرکز سلامت و تندرستی دانشگاه عنوان کرد و گفت: با توجه به وضعیت موجود امروز ما به دنبال این هستیم تا با تبدیل علم و دانش خود از روی تخته و وایت برد به سرمایه و ثروت برای جوانان و آینده سازان خود کارآفرینی کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون از این طریق برای سه نفر اشتغالزایی شده است، گفت: هدف ما اشتغالزایی برای حدود 40 نفر در این مرکز است.
سیاه کوهیان در ادامه سخنان خود از اخذ مجوز برای راه اندازی بخش های مختلف مرکز سلامت و تندرستی دانشگاه محقق خبر داد و گفت: تاکنون موفق به اخذ مجوز واحدهای تغذیه و کنترل وزن، حرکات اصلاحی ورزشی، فیزیولوژی ورزش و تمرین، ماساژ ورزشی و ریلکسیشن، باشگاه فرهنگی و ورزشی، استعدادیابی ورزشی و پلی‌مورفیسم و مرکز جامعه مشاوره و خدمات روانی برای این مرکز شده ایم.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه محقق اردبیلی جزو اولین دانشگاه‌های کشور در این زمینه است که همزمان با دانشگاه تربیت مدرس تهران در راستای مباحث ژنتیکی برای استعدادیابی کودکان کار می کند.

رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه سخنان خود به انعقاد تفاهم نامه همکاری با  دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات ورزشی- پزشکی و صدور کارت بهداشت و سلامت برای دانش آموزان از جمله مفاد تفاهم نامه های همکاری است.

برنامه های آتی مرکز سلامت و تندرستی دانشگاه محقق

وی به برنامه های آتی مرکز  سلامت و تندرستی دانشگاه محقق نیز اشاره کرد و گفت: اختصاص یک باب ساختمان مجزا، اشتغالزایی برای فارغ التحصیلان، ایجاد مرکز طب سنتی و ایرانی، ایجاد بخش تحقیق و توسعه برای انجام کارهای علمی و پژوهشی و راه اندازی بخش فناوری، ساخت و تولید تجهیزات علمی جهت تولید تجهیزات مورد نیاز مرکز از برنامه های آتی این مرکز است.

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در پایان سخنان خود از اجرای طرح صدور کارت تندرستی و سلامت برای همه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه محقق خبر داد و گفت: در اجرای این طرح، دانشجویان بصورت رایگان از لحاظ ترکیب بدنی، آمادگی جسمانی و آمادگی حرکتی چکاب می شوند و کارت سلامت و تندرستی دریافت می کنند.

رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق با بیان اینکه این مرکز سلامت دانشگاه  از ساعت 9 صبح الی 19 عصر به ارائه خدمات به عموم مردم می پردازد، گفت: در این مرکز همه خدمات با حداقل تعرفه برای اقشار مختلف جامعه و با تخفیف ویژه برای دانشگاهیان انجام می گیرد.

وی از علاقمندان استفاده از خدمات مرکز سلامت و تندرستی دانشگاه محقق خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه به نشانی  www.uma.ac.ir/scsm_uma مراجعه کنند.

انتهای پیام/