کد خبر: 5899 ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳

رئیس بنیاد مهدویت استان اردبیل؛

ایران، خانه پدری جبهه مقاومت است

رئیس بنیاد مهدویت استان در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل به بررسی تحولات منطقه و نشانه های ظهور پرداخت و گفت: ایران به عنوان خانه پدری جبهه مقاومت مأمن و پناهگاه عدالتخواهان و مظلومان جهان است.

ایران، خانه پدری جبهه مقاومت است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حسین محسنی رئیس بنیاد مهدویت استان و استاد دانشگاه های اردبیل بعد از ظهر امروز در نشست تخصصی خانواده در مسیر ظهور که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در این دانشگاه برگزار شد به بررسی مسائل مربوط به مهدویت و تحلیل تحولات منطقه و جهان پرداخت و گفت: امروز دانشجویان باید با نگاه مهدوی خود را تربیت کنند تا بتوانند با تأثیرگذاری در محیط جامعه نیز کشور را به سمت جامعه مهدوی هدایت کنند.

وی با بیان اینکه امروز جوامع جهانی به این نکته رسیده اند که فضای ظلم حاکم بر جامعه باید تغییر کند،گفت: امروز ما در منطقه ای قرار گرفته ایم که به جغرافیای مهدویت موسوم شده است.

 5 نشانه های اصلی و حتمی ظهور در حال تحقق شدن است

محسنی در ادامه سخنان خود به بررسی علائم و نشانه های ظهور پرداخت و گفت: شواهد و قراین نشان می دهد که با تحقق اکثر قریب به اتفاق نشانه های ظهور، 5 نشانه های اصلی و حتمی نیز در حال محقق شدن هستند

وی در ادامه سخنان خود به بیان احادیثی از امام صادق(ع) در این خصوص پرداخت و گفت: در آخرالزمان کنار سلمان فارسی و مالک اشتر یارانی چون اصحاب کهف، یوشع و حرقیل نیز رجعت کرده و در شمار 313 یار امام زمان(عج) قرار خواهند گرفت.

رئیس بنیاد مهدویت استان با بیان اینکه حضرت حرقیل قدیمی ترین شهیدی است که رجعت خواهد کرد،گفت: این شخص 3500 سال قبل از زمان کشته شدن به حاکمان جور زمان، وعده پیروزی حق و نابودی کفر را داده بود، بطوریکه گفته بود؛ بزودی همه خواهند فهمیدکه حق با ما است.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح مسئله دجال از نشانه های ظهور پرداخت و گفت: طبق احادیث رسیده از ائمه معصومین(ع) دجال همان ماهواره های امروزی هستند که با ارسال امواج، به خانه های مردم نفوذ کرده و ذهن و فکر مردم را تحت نفوذ خود قرار داده اند.

دجال نگاهی تک بعدی به دنیا دارد

محسنی مشخصات ظاهری دجال را خاطرنشان کرد و گفت: خداوند به انسان 2 چشم عطا کرده تا بتواند همزمان دنیا و اخرت را دیده و با رعایت احکام دینی در هر دو جهان به سعادت برسد در حالیکه دجال صاحب یک چشم است و فقط دنیای کنونی را می بیند به همین دلیل گمراه کننده و تباه است.

وی در ادامه سخنان خود به تبیین برکات انتظار و فرج پرداخت و گفت: فرج سعادت انسان ها در آخرت را تأمین می کند.

قدرت حهان اسلام با سایر ابرقدرت ها در حال توازن است

این استاد دانشگاه در ادامه سخنان خود ایثار و رشادت های مدافعان حرم را خاطرنشان کرد و گفت: امروز قدرت جهان اسلام به دلیل وجود جوانانی با ایمان چون مدافعان حرم و قدرت علمی شیعیان نسبت به گذشته افزون تر شده است بطوریکه برابری توازن قدرت های موجود در جهان  باعث شده است تا دشمنان اسلام جسارت دست اندازی و تجاوز به کشور اسلامی ایران را به خود راه ندهند.

وی قضیه داعش و تهاجم 33کشور به سوریه را یاداور شد و گفت: در این قضیه 29 کشور به صورت مستقیم خواهان سرنگونی بشار اسد بودند ولی وی  با اتکا به قدرت جمهوری اسلامی ایران ماندنی شد.

رئیس بنیاد مهدویت استان با بیان اینکه ایران در مسائل بین المللی مشکلی ندارد گفت: اگر مسئولین کشور تدابیر مقام معظم رهبری برای حل مشکلات داخلی را به درستی  اجرا کنند مشکلات مردم نیز حل خواهد شد.

وی از دانشجویان خواست تا با نگاهی امیدوارانه به تحولات پیش رو، جامعه را برای تحقق جامعه آرمانی و مهدوی آماده کنند.

محسنی در پایان سخنان خود به احادیثی از حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: امام علی(ع) می فرمایند؛ طوری زندگی کنید که انگار تا ابد در دنیا هستد و در عین اینکه فکر کنید فردا آخرین روز زندگی تان نیز است.

وی تصریح کرد: فرد حسینی که در زندگی خود بویی از مهدویت نبرده باشد به شدت زمین خواهد خورد.

این استاد دانشگاه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم نباید از سیستم حکومتی انتظار امید داشته باشند گفت: به همین دلیل مقام معظم رهبری فرمان آتش به اختیار را برای جوانان صادر کردند تا خود جوانان در این راستا قدم بردارند.

ایران، خانه پدری جبهه مقاومت است

وی نا امیدی، تفکر طولانی و ترس را از جمله بدترین آفات جوامع مهدوی عنوان کرد و گفت: طبق احادیث رسیده ایران اسلامی بعنوان خانه پدری جبهه مقاومت، فاتح تحولات جدی پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام/