پربازدیدترین ها

کد خبر: 5910 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان خبرداد؛

ثبت نام 128 زوج دانشجو در مراسم ازدواج دانشجویی

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان در نشست مسئولین دفاتر نهاد رهبری با روسای دانشگاه های اردبیل به تبیین مراسم ازدواج دانشجویی پرداخت و گفت: تاکنون 128 زوج دانشجو جهت شرکت در این مراسم ثبت نام کردند.

ثبت نام 128 زوج دانشجو در مراسم ازدواج دانشجویی

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز نشست هم اندیشی مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های‌ استان با حضور رؤسای دانشگاههای اردبیل در سالن شورای دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در ابتدای این نشست به برگزاری مراسم ازدواح دانشجویی اشاره کرد و گفت: 128 نفر از دانشجویان متاهل دانشگاههای اردبیل برای شرکت در 21 اُمین دوره از مراسم ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه ثبت نام جهت شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی تا 30 بهمن ماه ادامه دارد به تبیین اهداف برگزاری این مراسم معنوی پرداخت و گفت: هدف از برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی ترویج امر ازدواج ساده، کم هزینه،آسان، ترغیب و تشویق دانشجویان به تشکیل زندگی و فرهنگ سازی ازدواج آگاهانه در جامعه است.

حسنی افزود: اجرای کارگاه های آشنایی با زندگی سالم و سبک زندگی ایرانی اسلامی از جمله برنامه های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برای روج های دانشجو است.

انتهای پیام/