کد خبر: 5912 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل؛

تشکل هاي دانشجويي موتور محرکه دانشگاه هستند

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل در جمع دانشجویان این دانشگاه با بیان اینکه تشکل های دانشجویی موتور محرکه دانشگاه ها هستند،گفت: تشکل ها دانشجویی دانشگاه آزاد چارچوپ گفتمان انقلاب اسلامی فعالیت می کنند.

تشکل هاي دانشجويي موتور محرکه دانشگاه هستند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،  اسحق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل پیش ازظهر امروز در جمع دانشجویان این دانشگاه با بیان اینکه اساس کار در دانشگاه آزاد فعال کردن و تقویت تشکل های دانشجویی است، گفت: خوشبختانه در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز تشکل ها در چارچوپ گفتمان انقلاب اسلامی فعالیت می کنند.

وی در ادامه سخنان خود به گفتمان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: گفتمان انقلاب اسلامی عبارت است از ایمان، اخلاص، تعهد، بصیرت که رهبر معظم انقلاب به تمام این موارد تاکید دارند.

رسولی گفت:خدا را شاکریم که در دنیای حساس کنونی رهبری با بینش بالا و بصیرتی نافذ داریم که این موضوع در دنیا منحصر به فرد است و با تبعیت از ولایت فقیه هم در دنیا و هم در آخرت به توفیق دست خواهیم یافت.

وی در پایان سخنان خود به فرازهایی از وصیت نامه امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: اگر ما امروز به وصیت های حضرت امام (ره) عمب کنیم تا زمانی که پشت ولایت فقیه ایستاده ایم این انقلاب نیز پا برجا خواهد ماند چونکه  بدون شک با تدبیر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب از تمامي بحران هاي  موجود  عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/