کد خبر: 5919 ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱

رئیس نهاد رهبری دانشگاه ازاد اسلامی استان؛

آموزش نقد منصفانه به دانشجویان از وظایف اساتید است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ازاد اسلامی استان اردبیل در جمع اساتید گروه معارف این دانشگاه به تبیین وظایف اساتید نسبت به دانشجویان پرداخت و گفت: آموزش نقد منصفانه به دانشجویان از وظایف اساتید معارف است.

 آموزش نقد منصفانه به دانشجویان از وظایف اساتید است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ظهر امروز صبح امروز حجت الاسلام سیف اله مدبر رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ازاد اسلامی استان اردبیل در جلسه با اساتید گروه معارف اسلامی به تبیین اهمیت حساسیت کاری پراخت و گفت: اساتید گروه معارف اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است بطوریکه این اساتید می توانند باعث ایجاد حساسیت کاری در بین سایر اساتید نیز شوند.

وی گفت: اساتید گروه معارف اسلامی در کنار تدریس، مشغول تبلیغ منویات اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی در بین دانشگاهیان نیز هستند.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد استان خواستار آموزش نقد منصفانه در بین دانشجویان شد و گفت: آموزش نقد منصفانه به دانشجویان از دیگر وظایف این اساتید به شمار می رود

مدبر در پایان سخنان خود از اساتید دانشگاه ها خواست با نگاهی پدرانه به دانشجویان نگاه کنند باشد چونکه یکی از راه های جذب دانشجویان است، ایجاد مهر و محبت بین استاد و دانشجو است.

وی تصریح کرد: آگاهی دادن به دانشجویان در انزجار از ناهنجاری ها و تشویق دانشجویان به هنجارهای جامعه وحفظ دوستی با دانشجویان از عمده وظایف اساتید گروه معارف به شمار می رود.

انتهای پیام/