کد خبر: 5941 ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان؛

انقلاب ایران، رساترین فریاد ظلم ستیزی در تاریخ است

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با بیان اینکه انقلاب ایران، رساترین فریاد ظلم ستیزی در تاریخ بود از مسئولین خواست تا با عمل به فرامین رهبر انقلاب بخصوص زمینه سازی تحقق اقتصاد مقاومتی، رایحه خوش خدمت را به مردم بچشانند.

 انقلاب ایران، رساترین فریاد ظلم ستیزی در تاریخ است

 داریوش لطیفی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر ضمن عرض تسلیت ایام سوگراری سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: تقارن ایام ا... دهه فجر و ایام فاطمیه در واقع نشان از تقارن پیروزی خون بر شمشیر و الگوپذیری از حیات معنوی ائمه اطهار (ع) است،

وی با بیان اینکه بهمن ماه هر سال، یاد آور ورود مسرت بخش و تاریخی بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است،گفت: امام خمینی(ره) بزرگ مردی بود که با رهبری حکیمانه و شجاعت مندانه خود، طومار ننگین طاغوت زمان را در هم پیچید و استقلال و آزادی و عزتمندی و شرف را برای مردم ستم ستیز ایران اسلامی به ارمغان آورد.

لطیفی گفت: بدون تردید، پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست. انقلابی که رساترین فریاد ظلم ستیزی تاریخ بود که با تلاش مجاهدانه حضرت امام خمینی(ره) و مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی به ثمر رسید.

وی در پایان سخنان خود ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی از عموم مردم به خصوص قشر دانشگاهی خواست تا با عمل به منویات مقام معظم رهبری بخصوص دستورالعمل اقتصاد مقاومتی مشکلات کشور را از پیش رو برداشته و رایحه خوش خدمت را به مردم علی الخصوص مستضعفان جامعه بچشانند.

انتهای پیام/