کد خبر: 5964 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان؛

زندگی زیر پرچم اسلام، بزرگترین نعمت الهی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جمع دانشگاهیان دانشگاه محقق با بیان اینکه نعمت نظام اسلامی با هیچ معیاری قابل ارزیابی نیست،گفت: زندگی کردن زیر پرچم اسلام و قرآن، بزرگترین نعمت الهی است.

زندگی زیر پرچم اسلام، بزرگترین نعمت الهی است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام نظرپور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و رئیس ستاد دهه مبارک فجر بعد از ظهر امروز در جمع دانشگاهیان دانشگاه محقق به تبیین ارزش های انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: نعمت نظام اسلامی و حکومت اسلامی با هیچ معیاری قابل ارزیابی نیست چونکه زیر پرچم اسلام و قرآن زندگی کردن بزرگترین نعمت الهی است.

وی با بیان اینکه تنها خداوند متعال است که می تواند به ما توفیق قدردانی از همچنین نعمتی را عنایت کند از مردم خواست در همه حال قدردان نعمت انقلاب اسلامی  باشند.

نظرپور از حضور مردم در صحنه های انقلاب بعنوان نشانه قدردانی از این نعمت الهی عنوان کرد و گفت: است  امروز حراست و پشتیبانی از ولایت فقیه وظیه همه ما است.

وی در ادامه سخنان خود به خطبه قاصعه امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: حضرت علی (ع) در این خطبه سه حلقه تاریخی را متذکر شده و می افزاید:  شيطان اولين موجودي بود که تعصب و حسادت را آشکار کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان به تبیین مفاهیم اين خطبه پرداخت و گفت: برحذر داشتنن مردم از حرکت در راه شيطان و ستايش خداوند متعال دو مقام عالي است که خداوند باریتعالی انها را تنها براي خود برگزيده و هيچ کس شايسته آن دو نیست.

نظرپور به برهه های مختلف قیام  و انقلاب اسلامی در تاریخ پرداخت و با بیان اینکه حلقه اول قیام، خلیل حق است گفت: وقتی حضرت ابراهیم به مقام نبوت رسید این قیام به برکت خداوند متعال به نقطه اوج رسید.

وی با بیان اینکه بعد از فرزندان حضرت ابراهیم، قوم به ذلت افتاد گفت: هوای نفس عاملی است که به راحتی هر کسی را مغلوب می کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان خود به مطالبه انقلاب از انسان ها پرداخت و گفت: ترک هوای نفس و انجام وظیفه در حیطه کاری، دو مطالبه انقلاب از مسلمانان است.

ترک دین، موجب ذلت انسان می شود

وی با بیان اینکه منیّت انسان، وی را به آسیب می کشاند، گفت: دنبال ثروت قارون بودن، قطع صله رحم و جناح بندی های سیاسی منجر به گم شدن جبهه حق می شود.

نظرپور در ادامه سخنان خود به بیان دومین علت به ذلت افتادن قوم ابراهیم بعد از فرزندان وی پرداخت و گفت: ترک دین موجب ذلت انسان می شود.

وی جایگاه ولایت فقیه در انقلاب را متذکر شد و با بیان اینکه امام خمینی(ره) تربیت یافته قران و مکتب اهل بیت(ع) بود به ماجرای میرزای شیرازی و فتوای تاریخی ایشان در تحریم تنباکو پرداخت و گفت: بعد از این ماجرا، میرزای شیرازی در خلوتی به گریه پرداخت و گفت: امروز دشمان اسلام متوجه شدند که باید به کجا ضربه بزنند.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان به تبیین حوادث  مقطع تاریخی 1308 الی 1322 پرداخت و گفت: در زمان امام خمینی(ره) عزت و اقتدار به جوامع مسلمانان باز گشت بطوریکه گرایش به دین در این برهه به اوج خود در عصر حاضر رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امانت شهدا و امام شهدا در دستان ما است، گفت:امروز حراست و پشتیبانی از ولایت فقیه وظیفه همه ما است و نباید در این راه لحظه ای غفلت کرد.

نظرپور از اساتید و دانشجویان خواست با تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی در جامعه مسئولین را به خدمت بیشتر و شبانه روزی به مردم ترغیب کنند.

انتهای پیام/