کد خبر: 5990 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲

سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن اردبیل:

ملت در شرایط حساس پای نظام هستند

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان اردبیل درجمع راهپیمایان 22 بهمن اردبیل، گفت: تلاشها برای خدمت به مردم کافی نیست.

ملت در شرایط حساس پای نظام هستند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام عبدالله بیدار در راهپیمایی۲۲بهمن مردم این شهر با قدردانی از حضور ملت بصیر اردبیل در این روز اظهار داشت: ملت در لحظات حساس  شرایط را درک و حاضر می شود.

وی حضور جوانان پر ذوق و شوقِ پرچم بدست را نشان از پاسداری این نسل و آینده امیدبخش ارزیابی کرد و افزود: انقلاب ما از سه مقوله مردم حاضر در صحنه، اسلام و رهبری دینی و سیاسی تشکیل شده است که این سه ضلع از اول کارگشا و کنار هم بوده طوری که از زمان پیروزی معجزه آسای انقلاب قرن اخیر، دشمن آن را برنمی تابد.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان اردبیل تاکید کرد: باوجود مشکلات زیاد مردم پای نظام بوده و رزمندگان در سوریه و شمالغرب حافظ امنیت مرزها هستند؛ همچنین حضور معنادار مردم مسئولیت دولت را سنگین‎تر می کند و تقدیم جان فرزندان و تحمل سختی ها شایسته خدمتی درخور است.

وی ادامه داد: مسئول در پست خود باید امانت دار بوده و تلاشها باید شبانه روزی و بیش از پیش باشد اما متاسفانه تلاشها کافی نیست؛ مطالبات بحق مردم باید پاسخ داده شود.

سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن مردم اردبیل بیان کرد: اگر کسی آنچه از او برمی آید برای ملت مسلمان انجام ندهد مسلمان نیست.

وی با اشاره به پیشرفت‎های خیره کننده دفاعی کشور،گفت: توانمندی بعد از انقلاب بویژه پیشرفت موشکی به دست شهید تهرانی جایگاه ممتازی به ایران اسلامی در عرصه بین‎المللی و منطقه ای بخشیده است و ما تا اخر از مظلومان جهان حمایت خواهیم کرد.

بیدار توانمندی موشکی را بازدارنده معرفی کرد و گفت: موشک بالستیک مافوق صوت و هوشمند خلیج فارس افنخار بزرگی برای کشور و امنیت آور است؛ موشک کروز و اژدر رادارگریز که سریعتربن در جهان بوده و ۳ برابر نوع امریکایی سرعت دارد، صنعت ساخت ان انحصاراً در دست فرزندان صنایع دفاع ایران است.

وی با بیان اینکه موشک قدر ۱۱۰ با برد ۳۰۰۰ کیلومتر حقیقتا اقتدار و عزت آور بوده و دورترین نقطه در زیر هدف این موشک است،  اضافه کرد: دیگر موشکها مانند خرمشهر، سومار و غیره موحب قبول نشست ۵+۱با ایران شد نه چیر دیگری، بنابراین این اقتدار در سایه خونهای سربازان و رزمندگان بدست امده است و دشمن از اول و اکنون هم دنبال سرنگونی است.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان اردبیل با یادآوری اینکه قطع یقین، امداد الهی و کمک خداوند با انقلاب و ملت ایران است، گفت: مسئولیت ها در حفظ آرمان امام، رهبری و شهدا سنگین‎تر بوده و باید همیشه انقلابی عمل کرد.

وی تاکید کرد:دوست و دشمن را باید شناخت و شاخص های انقلابی گری باید رعایت و دیده شود زیرا مردم همچنان با قوت انقلابی بوده و انتظاری در این سطح دارند.

بیدار در پایان سخنرانی مراسم راهپیمایی 22 بهن ماه سال 96 گفت: پاسداری از انقلاب و ولایت، دفاع از محروم و مستضعفین در سراسر عالم حیاتی و ضروری است.

انتهای پیام/