کد خبر: 6009 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳

در چهلمین روز درگذشت پیرترین رزمنده استان مطرح شد؛

دشمنان انقلاب دست ازتفرقه‎افکنی برنداشته‌اند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مراسم چهلمین روز درگذشت سالخورده‎ترین رزمنده دفاع مقدس در نیر،گفت: دشمنان انقلاب هنوز دست از اختلاف و تفرقه افکنی میان امت اسلامی برنداشته اند .

دشمنان انقلاب دست ازتفرقه‎افکنی برنداشته‌اند

به گزارش ابصارخبر، به نقل ازنیریمیز ؛ سردار بابازاده در مراسم چهلمین روز درگذشت جانباز سرافراز اسلام و رزمنده هشت سال دفاع مقدس حاج دده کشی قلیزاده که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهر نیر برگزار شد، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب و اسلام آرام ننشسته و به فکر خدشه دار کردن آن شدند.

وی افزود: به همین منظور جنگ تحمیلی را به راه انداختند و در جنگ شاهد بودیم که رزمندگان اسلام چگونه نقش آفرینی کرده و با نثار خون خود در راه اسلام و انقلاب نگذاشتند ذره ای از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیفتد.

سردار بابازاده به فرافکنی فضاهای مجازی خارجی و برخی شبکه های ماهواره ای در خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: فضاهای مجازی بیگانه و شبکه های ماهواره ای عظمت و اقتدار دیروز مردم کشورمان را در راهپیمایی 22 بهمن آنطوری که خود می خواستند نشان دادند غافل از اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی دیروز طبق گفته خودشان طی چندسال گذشته بی سابقه بوده است.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به پیشرفت های گسترده کشورمان در موضوعات مختلف اشاره کرد و افزود: اکنون کشورمان در سطح دنیا در مسائل علمی، پزشک و حتی نظامی مطرح است و این به برکت خون شهدا و جانفشانی های حاج دده کشی قلیزاده، مرحمت بالازاده و 3 هزار و 400 شهید والامقام استان اردبیل است.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب هنوز دست از اختلاف و تفرقه افکنی میان امت اسلامی برنداشته اند و خوشبختانه با بصیرت و آگاهی مردم و رهبری مقام معظم رهبری تمام نقشه های آنان نقش برآب می شود.

سردار بابازاده اتحاد و همبستگی میان ملت را مهمترین عامل شکست دشمنان قلمداد کرد و بر این مسئله تاکید کرد.

وی در ادامه به نقش حاج دده کشی قلیزاده در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: مرحوم حاج دده کشی قلیزاده در سن 65 سالگی وارد جبهه شد و 84 ماه با دشمنان بعثی جنگید و در 14 عملیات حضور داشت و ما باید قدردان اینگونه رزمندگان باشیم. 

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام به خصوص حاج دده کشی قلیزاده ارج نهادن به این فرشتگان الهی را مهم برشمرد.

انتهای پیام/