کد خبر: 6014 ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴

توسط دفتر نهاد رهبری برگزار شد؛

سومین جلسه تفسیر موضوعی قرآن کریم با محوریت نماز در دانشگاه محقق

سومین جلسه از سلسله جلسات تفسیر موضوعی قرآن کریم با محوریت نماز با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه محقق در مسجد این دانشگاه برگزار شد.

سومین جلسه تفسیر موضوعی قرآن کریم با محوریت نماز در دانشگاه محقق

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی، بعد از ظهر امروز سومین جلسه از سلسله جلسات تفسیر موضوعی قرآن کریم با محوریت نماز با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه محقق در مسجد این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در ابتدای سومین جلسه از تفسیر موضوعی قرآن کریم ضمن قدردانی از حضور حماسی دانشگاهیان، مردم استان اردبیل و مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: این حضور نشان از عمق بصیرت و انقلابی بودن مردم است که پایبندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی را به دنیا نشان دادند.
ایشان در ادامه با اشاره به آیه 14 سوره طه، تصریح کرد: زنده و برپا نگه داشتن نماز یکی از مهمترین وظیفه مسلمانان است. 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی آثار و برکات اقامه نماز اول وقت را با تفسیر آیاتی از قرآن کریم یادآور شد و افزود: یکی از مهمترین آثار اقامه نماز اول وقت، وسعت رزق است که با شکر نعمت های خداوند متعال حاصل می شود.
همچنین حجت الاسلام حسنی با اشاره به آیه 28 سوره مبارک رعد خاطرنشان کرد: در دنیای تکنولوژی و عرصه ارتباطات، آرامش واقعی با یاد و نام خداوند متعال ایجاد می شود که منجر به رشد و کمال آدمی می شود.
گفتنی است سلسله جلسات تفسیر موضوعی قرآن کریم روزهای سه شنبه بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.
این گزارش حاکسیت؛ همچنین روزانه یک صفحه از قرآن کریم با محوریت برنامه طرح تلاوت نور در مسجد این دانشگاه توسط قاریان برتر دانشگاهی، استانی و کشوری قرائت می شود.

انتهای پیام/