کد خبر: 6036 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰

رئیس نهاد رهبری دانشگاه آزاد اردبیل؛

ورزش ما باید به سمت دانش بنیان شدن حرکت کند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در دیدار با مسئولین تربیت بدنی دانشگاه اهمیت کیفی سازی ورزش در جامعه را یادآورشد و گفت: ورزش ما باید به سمت دانش بنیان شدن حرکت کند.

ورزش ما باید به سمت دانش بنیان شدن حرکت کند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، صبح امروز حجت الاسلام سیف اله مدبر رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اردبیل در جمع مسئولین تربیت بدنی این دانشگاه به تبیین اهمیت و جایگاه ورزش در بین جامعه پرداخت و گفت: مسئولین ورزشی دانشگاه باید توجه ویژه ای به آموزش درست این حرفه داشته باشند، چونکه ورزش مسئله ای کیفی و مهم در جامعه  است.

وی به پتانسیل شهرستان سرعین برای استفاده از ورزش های آبی نیز اشاره کرد و گفت: کتابی با عنوان استفاده دانش بنیان از آب های معدنی سرعین منتشر شده است.

مدبر با بیان اینکه پژوهشگران ما باید به سمت تحقیق در زمینه مرزش گام بردارند به پتانسیل های سایر کشورها در این زمینه اشاره کرد و گفت:
 در کشورهای دیگراز پتانسیل آب های معدنی به نحو احسن استفاده می کنند و امکانات بروز ورزشی و پزشکی مجهز در اختیار مردم و گردشگران قرار می دهند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در پایان سخنان لزوم توجه به رشته های مرتبط با توریسم و آب های معدنی در حوزه ورزش را خاطرنشان کرد و گفت: امیدواریم ما نیز بتوانیم از این نعمت الهی که در اختیار داریم در راه بهبود گردشگری و ورزش کشورمان استفاده کنیم. 

انتهای پیام/