کد خبر: 6074 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸

اشاعه الگوی قناعت و ترویج احسان توسط استاد دانشگاه ازاد اردبیل؛

عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبيل در يك اقدام جالب از دانشجويان خود خواست به صورت اختياري هزينه شیت های تحویل پروژه را به موسسه خیریه مهرجویان اهدا كنند.

اشاعه الگوی قناعت و ترویج احسان توسط استاد دانشگاه ازاد اردبیل؛

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبيل در يك اقدام جالب از دانشجويان خود خواست به صورت اختياري هزينه شیت های تحویل پروژه را به موسسه خیریه مهرجویان اهدا كنند.

اسلام كرمي عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اردبیل گفت: دانشجویان طراحی شهری ورودی  ۹۵ هزینه شیت های تحویل پروژه کارگاه ۳ را برای جلوگیری از هدر رفت کاغذ و اشاعه الگوی قناعت و ترویج احسان  بجای آن، به موسسه خیریه مهرجویان  تقدیم کردند تا قدمی هر چند کوچک در راه کمک به هم نوعان خود بردارند، امید که این سنت در تمامی تحویل پروژه های رشته های مختلف ترویج پیدا کند.

وي افزود: به پاس نكوداشت سنت تكريم و احسان در جامعه و با عنايت به فرمايشات مقام معظم رهبري و تحقق مفهوم قناعت و اصلاح الگوي مصرف و جهاد اقتصادي به كليه دانشجويان درس كارگاه طراحي شهري3  اطلاع رساني شد كه من كارها را در لب تاپ مي بينم و از تهيه پلات و پرينت خودداري كنند و بجاي آن هركس مختار است از يك  ريال تا هر رقم كه دلخواهش است به يكي از سازمانهاي خيريه اهدا كرده و در اجر معنوي علم سهيم باشند.

وي با بیان اینکه هيچ اجباري جهت شرکت در این طرح نیست و هيچ ارتباطي نیز با نمره دانشجو ندارد، گفت: از دانشجويان درخواست كرده ايم حتي اگر يك ريال هم اهدا مي كنيد از صميم قلب و بدون اجبار و اكراه باشد كه هدف جلوگيري از صرف هزينه هاي انبوه براي پلات و كاغذ و كمك به محيط زيست و انجام كار خير احسان مشاركت همگاني است.

لازم به ذكر است بنياد خيريه مهرجويان مشگين شهر از اين عضو هيات علمي و همچنين دانشجويان وي با اهداي لوحي تقدير كرده است.
انتهای پیام/