کد خبر: 6116 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰

توسط دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد؛

مانور مهندسی بهداشت محیط و سلامت نوروزی در اردبیل

مانور طرح سلامت نوروزی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با حضور کارشناسان بهداشت محیط، مدیران و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در اردبیل برگزار شد.

مانور مهندسی بهداشت محیط و سلامت نوروزی در اردبیل

نخستین معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر از برگزاری مانور طرح سلامت نوروزی بهداشت محیط در اردبیل خبرداد و گفت:طرح سلامت نوروزی سال ۱۳۹۷ از اول اسفند ماه شروع و تا نیمه سال بعد ادامه ادامه خواهد داشت.

وی به اهداف برگزاری این طرح اشاره کرد و گفت: نظارتهای بهداشتی مراکز تولید، عرضه و توزیع مواد غذایی، رستوران ها، مراکز تفریحی اقامتی و امکنه های مرتبط با سلامت مردم از جمله اهداف طرح سلامت نوروزی است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ادامه سخنان خود به تشریح جزئیات طرح سلامت نوروزی پرداخت و گفت:  ۲۴ تیم بازرسی با ۱۲۰ کارشناس بهداشت محیط از سال ۸ صبح تا ۸ شب در این طرح فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه بهداشت محیط همیشه در خدمت مردم است، گفت: این مانور به صورت نمادین و جهت اعلام حضور در کنار مردم انجام گرفت.

نخستین در پایان سخنان خود ار مردم  خواست تا در صورت داشتن هر گونه شکایت مربوطه به بهداشت و یا انتقاد با سامانه تلفنی ۱۹۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/