کد خبر: 6129 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی اردبیل خبرداد؛

مسابقه"عکس‌سلفی‌من‌ودوست‌شهیدم"برگزار‌می‌شود

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی اردبیل ازبرگزاری مسابقه"عکس‌ سلفی‌ من‌ و دوست‌ شهیدم" ویژه زائران راهیان‌نور دانشجویی استان خبرداد و گفت:دانشجویان زائر می توانند آثار خود را حداکثر تا 5 فروردین 97 به دبیرخانه ستاد راهیان نور ارسال کنند.

مسابقه"عکس‌سلفی‌من‌ودوست‌شهیدم"برگزار‌می‌شود

امیر مهدی ایقانی مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر از برگزاری مسابقه عکاسی ویژه راهیان نور دانشجویی استان خبرداد و گفت: مسابقه ای تحت عنوان "عکس سلفی من و دوست شهیدم" با هدف انعکاس جلوه های راهیان نور دانشجویی ویژه زائران دانشجوی راهیان نور استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همه زائران دانشجو می توانند در این مسابقه شرکت کنند گفت: هر زائر تنها مجاز به ارسال سه قطعه عکس از یادمان های راهیان نور است.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان در پایان سخنان خود به موضوعات مسابقه  عکس سلفی من و دوست شهیدم، اشاره کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند حداکثر سه قطعه از اثار خود در رابطه با راهیان نور دانشجویی در سالجاری را با موضوعات؛ جلوه های راهیان نور و فرهنگ ایثار و شهادت، تا 5 فروردین سال 97 به نشانی اینترنتی absarnews@gmail.com و یا ID: @absar_admin  در تلگرام ارسال کنند.

وی به جوایز این دوره از مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: پس از ارزیابی آثار رسیده توسط هیدت داوران  به 3 نفر از خواهران و 3 نفر از برادران جوایز معنوی و نقدی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/