پربازدیدترین ها

کد خبر: 6132 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶

فرمانده مرزبانی کشور:

مرزنشینان ما مرزبانان اصلی کشور هستند

فرمانده مرزبانی کشور گفت: مرزنشینان کشور اصلی‌ترین مرزبانان ما هستند و ما به داشتن مرزنشینان غیور خود می‌بالیم.

مرزنشینان ما مرزبانان اصلی کشور هستند

به گزارش ابصارخبر به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار قاسم رضایی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی مرزبانی استان اردبیل در سالن ولایت سپاه اردبیل، اظهار کرد: مرزنشینان کشور اصلی‌ترین مرزبانان ما هستند و ما به داشتن مرزنشینان غیور خود می‌بالیم.

وی افزود: حکومت پهلوی زمینه‌ساز انحرافات در جامعه بود اما ما اکنون توفیق حیات در جمهوری اسلامی را داریم که بسیار ارزشمند و افتخارآفرین است.

فرمانده مرزبانی کشور تصریح کرد: لباس مرزبانی مایه افتخار ما است و به همین سبب هم ما با این لباس در نماز و برنامه‌های مختلف شرکت می‌کنیم تا همه دنیا بدانند که دفاع از مرزها خط قرمز ما است.

رضایی ادامه داد: هر لحظه از خدمت در جامعه‌ای که ولی فقیه در آن حاکم است عبادت محسوب می‌شود و ما توفیق این خدمت را باید پاس بداریم که این افتخار برای مرزبانان بسیار مضاعف‌تر است.

وی اضافه کرد: از لحاظ جغرافیایی و آب و هوایی شرایط بسیار سختی در مرزهای کشور حاکم است و این ارزش کار عزیزان را بیشتر می‌کند.

فرمانده مرزبانی کشور افزود: منش بی‌توقعی صفت اصلی و بارز مرزبانان کشور است که باعث شده هیچ دشمنی جرأت نزدیکی به مرزهای ما را نداشته باشد.

رضایی بیان کرد: عِرق ملی پس از انقلاب در کشور بسیار افزایش یافته است و اکنون مرز کشور برای تک تک هموطنان به منزله ناموس به حساب می‌آید.

وی یادآور شد:  دشمنان ما از نفوذ در کشور و تهدید مرزهای ما نا امید هستند و تنها علت آن غیرت و ولایت‌مداری مرزبانان و مرزنشینان ما است.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به اینکه مرزهای جمهوری اسلامی از امن‌ترین مرزهای دنیا است،  گفت: دشمن بیکار ننشسته است و ما باید بیش از گذشته در این خصوص هوشیار باشیم.

 
انتهای پیام/