کد خبر: 6149 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳

امام جمعه موقت اردبیل:

نمایندگان قوانین مدون و مشخصی در حوزه مسایل اقتصادی تصویب کنند

امام جمعه موقت اردبیل گفت: وظیفه نمایندگان مجلس بسیار خطیر و قابل توجه است زیرا آنها می‌توانند به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای مانند استیضاح‌های بی‌حاصل، قوانین مدون و مشخصی را طبق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه مسایل اقتصادی تصویب کنند.

نمایندگان قوانین مدون و مشخصی در حوزه مسایل اقتصادی تصویب کنند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر به نقل از سبلان‌ما حجت‌الاسلام صادق بهزاد امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل گفت:  نسخه تمامی دردها و مشکلات اقتصادی کشور در پیام نوروزی رهبر انقلاب نهفته است.

وی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری چراغ راهی برای مسؤولان دولتی و به ویژه مسئولاناقتصادی کشور است تا با عمل  به آن معضلات اقتصادی کشور از جمله بیکاری را حل کنند و به تنگناهای معیشتی مردم توجه داشته باشند.

امام جمعه موقت اردبیل خاطر نشان کرد: وظیفه نمایندگان مجلس در این زمینه بسیار خطیر و قابل توجه است زیرا آنها می‌توانند به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای مانند استیضاح‌های بی‌حاصل، قوانین مدون و مشخصی را طبق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه مسایل اقتصادی تصویب کنند.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی و شخصیت بزرگوار امام هادی‌(ع) افزود:ایشان یکی از امامانی بود که ظلم و ستم فراوانی از جانب حاکمان زمان خود در حق این امام بزرگوار تحمیل شد اما امام هادی(ع) با توجه به رسالت تاریخی خود بیشترین ضریب تاثیر را داشت و توانست رسالت الهی خود را به سرانجام برساند.

انتهای پیام/